Liv Bente Bergem Romundstad

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Spiren Fertilitetsklinikk AS Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ...
Havnegata 9, Pirsenteret, inngang 2, 3. etg 7010 Trondheim
Liv Bente Bergem Romundstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Bente Bergem Romundstad

Utrolig bra!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette er en dame man merker andre sitt fag. Hun får deg til å slappe av er utrolig effektiv og forklarer veldig bra. Jeg kan ikke annet enn gi henne mine varmeste anbefalinger og kommer aldri til å vurdere en annen gynekolog. Verdt hver en krone.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Var på jobbreise i Trondheim da jeg fikk min andre missed abortion på kort tid. Fikk time neste dag, da de nettopp hadde mottat en avbestilling av time. God service både i telefonen og ved oppmøte. Fikk god hjelp av en dyktig og profesjonell gynekolog. Anbefales! Bor et stykke unna Trondheim, men er der ofte så ved behov for gynekolog kommer jeg gjerne tilbake.

Den beste gynekologen jeg har opplevd

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Timen hos Liv Romundstad var en svært positiv opplevelse. Svært hyggelig lege som får deg til å slappe av. Ikke minst fikk jeg følelsen av å bli sett. Hun forklarer klart og greit sånn at du forstår - og hun spør og virker interessert i deg som kunde.

Meget symptatisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Vært til Liv Bente et par ganger og kommer til å gå dit til faste celleprøver. Hun er veldig sympatisk, masse humor, blid, får deg til å slappe av, lite selvhøytidelig. Dersom man gruer seg til å gå til gynekolog, er Liv Bente absolutt rett person å bestille time til ! Opplevde henne som genuint interessert i mine problemer og lyttende, virker veldig dyktig faglig sett også.

Kjempefin gjeng rett og slett!!!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Er hos utredning for uforklarlig barnløshet hos Spiren Fertilitetsklinikk og da hos Liv Bente.

Begynner med det som kan bli bedre. Rommet deres der guttene gir sitt bidrag er ute i gangen, så en må bevege seg gjennom venteværelset for å gjøre sitt. Dette er ikke optimalt, men det har ikke vært ett stort problem heller. Men skulle vi bedt de gjøre noe bedre så er plasseringen av dette rommet det vi ville dratt fram.

Liv Bente er lett å spørre og flink å forklare. Hun bruker også aktivt sitt nettverk for å få andres synspunkt og råd. Har vært bort i flere leger som bare ville plassere oss i en "behandlingskategori" fordi den har fungert for flere... Vi kom til Liv Bente med en relativ stor mappe med informasjon om behandlinger, resultat og undersøkelser som har blitt gjort og hun gikk gjennom alt og etterprøvde gjerne med nye undersøkelser og fant med dette noen anomaliteter. Når noe ikke fungerte så ble vi evaluert på nytt. Hun er ikke nødvendigvis enig med hva vi ser for oss at vi ønsker, men forklarer godt hvorfor og vi gruer oss heller ikke for å ta opp noe.

De har tatt godt vare på oss fra første stund og føler ikke at hun presser på for å bruke de. Har inntrykk av at de er oppriktig interessert i at vi skal lykkes.

Noe som var viktig for oss når vi bestemte oss for å oppsøke de var at de hadde utstyr som kontinuerlig overvåker utviklingen av egg helt til blastosyst og det at de faktisk dyrker til blastosyst.

Det er også veldig behagelig atmosfære hos de da det virker som de jobber veldig godt sammen og trives godt med det de gjør.
Vi har vært hos Liv Bente, Petter, Bente og Mari. Har skikkelig godt inntrykk av de alle og kunne gjerne skrevet en fin snutt om hver og en, men vil dra fram Mari litt. Vi har også hatt henne mens vi var i behandling hos Medicus. I en ellers vond situasjon så var Mari en veldig fin person å forholde seg til. Hun var lett å kommunisere med og om vi hadde spørsmål så kunne vi stole på at hun sørget for at vi fikk ett raskt svar. Vi ble veldig positivt overrasket når vi ble møtt av Mari hos Spiren og de har gjort en varp når de fikk ansatt henne.

Nå er vi ikke helt i mål ennå, men har ingen som helst problemer å gi våre varmeste anbefalinger til Spiren Fertilitetsklinikk. Kjempehyggelig, imøtekommende og profesjonelle... og de brenner for det de gjør. Kjempefin gjeng rett og slett.