Liv Bente Bergem Romundstad

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Spiren Fertilitetsklinikk AS Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ...
Havnegata 9, Pirsenteret, inngang 2, 3. etg 7010 Trondheim
Liv Bente Bergem Romundstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Bente Bergem Romundstad

Fantastisk!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Super lege! Jeg måtte vente en god stund og jeg satt og gruet meg på venterommet, men da det endelig ble min tur glemte jeg det raskt (hun unnskyldte også for forsinkelsen både i starten og slutten av timen). Jeg får ofte en følelse av at leger ikke takler stress så bra og blir overeffektive når det blir forsinkelser, men Liv ga seg i stedet god tid, var nøye og vennlig.

Kort sagt gikk jeg inn på legekontoret stressa og nervøs og kom ut igjen fornøyd og på godt humør :)

Helt ok

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette var min første gynekologitime hos Liv. Hun var relativt informativ, men følte ikke at hun hadde mye tid til meg. Ikke at jeg forventet spesialbehandling, men jeg følte at hun ville ha meg inn og ut så fort som mulig. Ellers var det helt ok, personlig går jeg nok en annen plass neste gang.

Fantastisk lege

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Jeg hadde min første gynekologtime hos Liv Bente. Jeg var veldig nervøs på forhånd, men fra første sekund var jeg i virkelig trygge hender og ble umiddelbart rolig. TAKK for at dere ga meg denne opplevelsen! Anbefaler på det sterkeste Liv Bente, og jeg kommer garantert til å gå til henne igjen.

Flott lege med god tid og mye medmenneskelighet!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Lege som absolutt tar seg tid til grundig undersøkelse, samtale og råd. Medmenneskelig, rolig og oppfattes som profesjonell.

Bedre gynekolog skal du lete lenge etter

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Empatisk og medmenneskelig dame som tar seg god tid til sine pasienter. Hun bruker et språk man forstår, og forklarer alt veldig godt. Hun er faglig dyktig og engasjert i din problemstilling. Måten hun møter deg på, gjør at du sitter igjen med en god følelse etter timen. Anbefaler Liv Bente til absolutt alle som skulle trenge en gynekolog, uansett problemstilling.