Sverre Sand

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1988)

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Meget dyktig og omsorgsfull lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Kom inn til undersøkelse og behandling i dag og var meget engstelig i forkant etter flere dårlige opplevelser med denne type undersøkelse / behandling hos annen lege / gynekolog. Legen tok seg god tid til å høre på hva jeg hadde å si om dette og tok hensyn til dette under behandlingen. Dette var helt smertefritt og skrekken som var der er nå borte. Kunnskapsrik, hyggelig, omtenksom og meget ivaretagende!

Veldig fornøyd med en hyggelig, kommunikativ og innsiktsfull lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

På første besøk ble jeg tatt i mot på aller beste måte av en person som viste interesse, kommuniserte med meg som menneske, noterte, ga meg råd og viste seg også å være faglig dyktig. Han tok seg god tid og fant viktige ting som min tidligere gynekolog fullstendig hadde oversett. Besøket var utelukkende positivt på alle måter!

Fantastisk lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Den mest fantastiske legen jeg møtt. Kompetent, sympatisk, ryddig og får meg å slappe helt av! Han er også morsom!

Helt fantastisk!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Sand er en helt unik gynekolog! Jeg har gått hos han i snart 5 år, og jeg går alltid ut med et veldig godt humør. Ikke nok med at han er dyktig så er han morsom, rolig, karismatisk, snill og betryggende. Jeg prøver å "konvertere" alle venninnene mine til han fordi han er den han er. Han skaper alltid trygghet, og tar virkelig tak i ting når noe er mer alvorlig. I mitt tilfelle fikk jeg celleforandring i 3. grad, og han ringte meg sent på en søndag for å overlevere nyheten. Han tar jobben sin seriøst og jeg anbefaler han på det sterkeste.

Kan si det sånn, han er så populær at jeg har ventet i 2 måneder på timen min - så mye er han verdt tiden din!

Meget dyktig lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Sverre Sand i dag, jeg er kjempefornøyd. Anbefaler på det sterkeste!Dr. Sand er en erfaren gynekolog som svarer godt på spørsmål og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt.