Sverre Sand

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Anbefales

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg føler meg trygg og sett hos Sverre. Han er faglig kompetent og sosialt trygg, og er en sånn fyr som skjønner når du trenger trøst eller en god latter (eventuelt begge deler). Har vært på både rutineundersøkelser og litt større ting hos ham - han er både kjapp og varsom, alt har vært lett og greit uansett problemstilling. Anbefaler ham med hele mitt hjerte/hele min livmorhals. (Ventetiden er lang, men det er verdt det.)

Lifesaver!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

On this day 8 years ago, Dr Sand saved my wife and daughter’s life due to his knowledge and perseverance. My wife had severe eclampsia and serious complications during the Caesarian. Dr Sand however along with the rest of the team at Ullevål battled to save my wife’s life.Thanks to Dr Sand my wife is still here and my daughter celebrates her 8th birthday today.
I will always remember his kindness that day as well coming to talk to me afterwards.
My wife continues to use Dr Sand for check ups and we recommend him thoroughly.

Empatisk, trygg, faglig svært flink og alltid blid

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har vært hos Sverre flere ganger for rutineundersøkelse samt innsetting av spiral. Jeg er ikke så glad i å gå til legen, men hos Sverre glemmer jeg at jeg er på et legekontor. Han tar seg alltid god tid, er faglig svært flink og har et herlig glimt i øyet som får frykten til å forsvinne i det jeg kommer inn døra. Undersøkelsen utføres raskt og alltid med gode forklaringer. Måtte han aldri gå av med pensjon!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr Sand har høy kompetanse innen faget. Han er svært hyggelig og lyttende. Jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Dyktig lege.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

En faglig dyktig lege som ser hele mennesket. Flink til å lytte og gir gode råd. Anbefaler denne legen uten å nøle...