Sverre Sand

Sverre Sand er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Sand

Utrolig hyggelig og trygg

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Vil abselutt anbefale han til alle, spesielt om du synes det er litt skummel å dra til gynekologen :)

Gir deg følelse av trygghet og at du blir sett

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Sverre ga meg god informasjon, effektiv og smerteløs undersøkelse og god oppfølging. En erfaren gynekolog som svarer godt på spørsmål og får deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Setter utrolig pris på hjelpen jeg fikk. Anbefaler han.

Veldig koselig lege

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Er veldig fornøyd at jeg fikk Sverre som lege. Forklarer forståelig, lytter, god kommunikasjon og vet hva han gjør og sier. 1000 takk Sverre Sand!

Empatisk og lyttende

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Veldig fornøyd med Sverre Sand. Dette er første gang jeg har vært til en GU undersøkelse utført av fagperson. Ble litt satt ut av at en student skulle bli med på undersøkelsen min, var jo litt nervøs fra før av så hjalp ikke å ha et par ekstra øyne under opplæring. Men det ordnet seg fint.
Jeg fikk svar på mine spørsmål som ble håndtert profesjonelt av Sverre. Følte at her kunne man spørre om alt og ingen spørsmål var "dumme". Følte ,meg ivaretatt, sett og hørt. Anbefaler Sverre på det sterkeste, han tok seg god tid til meg og er et behagelig vesen.

Super gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Her blir man tatt på alvor! Jordnær type, jeg liker når det ikke er noe "dulling", men rett på sak. Veldig dyktig. Han har "oppdaget" ting ingen annen gynekolog har fortalt meg på mine tredve år på jorda. Satser på å fortsette med Sverre når det blir familieforøkelse.