Anita Soland

Anita Soland er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anita Soland

profesjonell men kald

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg var veldig nervøs for å dra til gynekolog, og jeg har heller ikke ønsket å gjøre det igjen etter min opplevelse. Anita var profesjonell, men jeg opplevde at hun var kald og viste lite empati. Jeg ble svært emosjonell av å fortelle om mine problemer, men jeg opplevde ikke at hun forsøkte å trøste, og at hun derimot bagateliserte problemet mitt. Jeg fikk lite informasjon, og måtte selv grave ut ved å spørre om ting jeg hadde lest selv. Svarene hun ga på mine spørsmål var også korte ja eller nei uten å utdype. Min opplevelse hadde blitt langt bedre om hun viste mer forståelse og ga mer informasjon.

Effektiv, faglig dyktig, erfaren

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Da jeg endelig «kvinnet meg opp» til å bestille time var det flott med avtale allerede neste dag. Anita Soland fremsto erfaren, imøtekommende, effektiv og faglig oppdatert.

Verdt prisen.

Faglig dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Flink og faglig dyktig. Gir gode råd og anbefalinger. Lang erfaring og fremstår som rutinert. Rask skriftlig tilbakemelding etter undersøkelser. Kort ventetid

Mindre bra opplevelse

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Mulig legen var noe stresset på grunn av forsinkelser, men jeg opplevde at legen var noe fraværende under konsultasjonen. Ved gynekologisk undersøkelse forklarte hun ikke hva hun skulle gjøre før hun gjorde det, og dette opplevdes noe ubehagelig og "brått". Jeg satt derfor og anspente meg, og jeg følte at dette ikke ble oppfattet/tatt hensyn til.

Da jeg kom med forklaring på hva problemet var, og hvordan ting hadde vært den siste tiden, kom hun med spørsmål kort tid etterpå, om ting jeg akkurat hadde fortalt henne. Kort fortalt ble jeg ikke møtt på en måte som er ønskelig når en går til legen, og spesielt ikke når en betaler store summer for konsultasjon og undersøkelse. Uansett er det godt og se at andre vurderinger her er mer positive!

Veldig bra!

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Er meget fornøyd etter konsultasjon hos dr. Soland. Hun satte seg inn i min medisinske historie og stresset ikke med tiden. Faglig fremstod hun svært dyktig. Hun fikk meg til å føle meg trygg og avslappet. Jeg har vært hos flere gynekologer og dette er klart den beste, anbefales!