Anita Soland

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Anita Soland

Veldig bra!

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Er meget fornøyd etter konsultasjon hos dr. Soland. Hun satte seg inn i min medisinske historie og stresset ikke med tiden. Faglig fremstod hun svært dyktig. Hun fikk meg til å føle meg trygg og avslappet. Jeg har vært hos flere gynekologer og dette er klart den beste, anbefales!

Trygg og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg gruet meg en del på forhånd, men opplevde Anita Soland som profesjonell og trygg. Hun gjorde det til noe helt naturlig og fikk meg til å slappe av. Hun var også rask og effektiv.

Trygg og dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg opplevde denne gynekologen som trygg, beroligende og vennlig. Hun forstod at jeg var nervøs og at jeg hadde hatt ubehagelige opplevelser hos en annen gynekolog tidligere.

Jeg kan anbefale Anita Solund videre til de som er usikre eller gruer seg til å bli undersøkt.

Veldig kort konsultasjon. Legen manglet varme og empati.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Legen virket kunnskapsrik og klinikken var godt utstyrt og hyggelig. Men, prisen var veldig høy for en legetime som varte mindre enn 10 minutter. Legen spurte ikke spørsmål om min medisinske historie, jeg ble heller ikke tilbudt noen andre tester eller undersøkelser utover grunnen til legebesøket.

Jeg følte også at legen manglet empati og at legen ikke brydde seg om å minske smerten påført under undersøkelsen. Jeg fikk bare en forklaring på mulige behandlingsmetoder for mitt problem når jeg stilte mange spørsmål, ikke fordi legen tilbød informasjonen selv.

En god opplevelse!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Profesjonell og flink. Min første time hos gynekolog og var anspent og gruet meg. Hun var flink til å skape tillitt og fikk meg til å slappe av. Anbefales!