Anita Soland

Anita Soland er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anita Soland

Lite empati og forståelse

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Opplevde lite empati og forståelse for mine problemer. Spurte ikke noe utdypende og virket som at hun var lei av jobben og ville ha meg ut av døren fortest mulig. Hun var hyggelig, men kald og kort. Sa også plutselig at hun ikke kunne trylle, noe jeg heller ikke hadde spurt om hun kunne. Tilbydde meg p piller som var nye på markedet som kanskje kunne hjelpe, men ingen videre oppfølging eller at jeg kunne komme tilbake dersom p pillene ikke fungerte. Kommer dessverre ikke tilbake hit :(

Empatisk og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Anbefaler Anita på det varmeste. Hun behandlet min angst for undersøkelsene med stor respekt og varme. Lyttende, forståelsesfull og svært profesjonell. Veldig fint at hun ikke stresset med tiden (som leger gjerne gjør) - tok seg god tid og svarte utfyllende på alle spørsmål.

Service, tilgjengelig og dyktige

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hyggelige og imøtekommende. Fikk gode svar på mine problemer og sammen kom vi fram til gode løsninger for meg. Selv om de surret bort brevet som skulle komme i posten, men det kan også være posten sin feil. Legen var flink, tok seg god tid.

Skuffet

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg ble henvist til Anita av forsikringen min i håp om å få hjelp til et langvarig og kronisk problem.
Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i legeundersøkelser og det hjalp da heller ikke å bli møtt med lite forståelse og åpenhet.
Fikk inntrykk av at hun åpenbart er lei av jobben sin og ville bare få meg ut døra raskest mulig. Jeg prøvde å stille spørsmål rundt symptomene mine, men da hadde hun allerede satt en «diagnose» og var ikke særlig åpen for mer dialog.
Veldig skuffet over at jeg ikke ble tatt bedre i mot med tanke på alvorlighetsgraden ved mine symptomer. Jeg dro til et annet sykehus og fikk hjelp + henvisning til videre undersøkelse umiddelbart.

Dyktig i jobben

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg var hos Anita. Opplevde hun som meget dyktig og jeg ble godt ivaretatt av hun og hennes assistent. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste.