Anita Soland

Anita Soland er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anita Soland

Service, tilgjengelig og dyktige

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hyggelige og imøtekommende. Fikk gode svar på mine problemer og sammen kom vi fram til gode løsninger for meg. Selv om de surret bort brevet som skulle komme i posten, men det kan også være posten sin feil. Legen var flink, tok seg god tid.

Skuffet

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg ble henvist til Anita av forsikringen min i håp om å få hjelp til et langvarig og kronisk problem.
Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i legeundersøkelser og det hjalp da heller ikke å bli møtt med lite forståelse og åpenhet.
Fikk inntrykk av at hun åpenbart er lei av jobben sin og ville bare få meg ut døra raskest mulig. Jeg prøvde å stille spørsmål rundt symptomene mine, men da hadde hun allerede satt en «diagnose» og var ikke særlig åpen for mer dialog.
Veldig skuffet over at jeg ikke ble tatt bedre i mot med tanke på alvorlighetsgraden ved mine symptomer. Jeg dro til et annet sykehus og fikk hjelp + henvisning til videre undersøkelse umiddelbart.

Dyktig i jobben

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg var hos Anita. Opplevde hun som meget dyktig og jeg ble godt ivaretatt av hun og hennes assistent. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste.

profesjonell men kald

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg var veldig nervøs for å dra til gynekolog, og jeg har heller ikke ønsket å gjøre det igjen etter min opplevelse. Anita var profesjonell, men jeg opplevde at hun var kald og viste lite empati. Jeg ble svært emosjonell av å fortelle om mine problemer, men jeg opplevde ikke at hun forsøkte å trøste, og at hun derimot bagateliserte problemet mitt. Jeg fikk lite informasjon, og måtte selv grave ut ved å spørre om ting jeg hadde lest selv. Svarene hun ga på mine spørsmål var også korte ja eller nei uten å utdype. Min opplevelse hadde blitt langt bedre om hun viste mer forståelse og ga mer informasjon.

Effektiv, faglig dyktig, erfaren

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Da jeg endelig «kvinnet meg opp» til å bestille time var det flott med avtale allerede neste dag. Anita Soland fremsto erfaren, imøtekommende, effektiv og faglig oppdatert.

Verdt prisen.