Anita Soland

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Anita Soland

Trygg og dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg opplevde denne gynekologen som trygg, beroligende og vennlig. Hun forstod at jeg var nervøs og at jeg hadde hatt ubehagelige opplevelser hos en annen gynekolog tidligere.

Jeg kan anbefale Anita Solund videre til de som er usikre eller gruer seg til å bli undersøkt.

Veldig kort konsultasjon. Legen manglet varme og empati.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Legen virket kunnskapsrik og klinikken var godt utstyrt og hyggelig. Men, prisen var veldig høy for en legetime som varte mindre enn 10 minutter. Legen spurte ikke spørsmål om min medisinske historie, jeg ble heller ikke tilbudt noen andre tester eller undersøkelser utover grunnen til legebesøket.

Jeg følte også at legen manglet empati og at legen ikke brydde seg om å minske smerten påført under undersøkelsen. Jeg fikk bare en forklaring på mulige behandlingsmetoder for mitt problem når jeg stilte mange spørsmål, ikke fordi legen tilbød informasjonen selv.

En god opplevelse!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Profesjonell og flink. Min første time hos gynekolog og var anspent og gruet meg. Hun var flink til å skape tillitt og fikk meg til å slappe av. Anbefales!

Trygg og kompetent lege

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Kom til legen med bekymring, og gikk derfra med god informasjon om hva jeg kunne forvente meg senere. God dialog - virket dyktig i faget, og gjennomførte undersøkelsen på en god og profesjonell måte.