Anne Stensløkken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1993)

Anne Stensløkken er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Stensløkken

En veldig dyktig lege/gynekolog!

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Jeg valgte å bestille time hos Anne Stensløkken på bakgrunn det som var skrevet om henne her tidligere, og jeg er meget fornøyd med valget mitt!
Jeg opplevde henne som varm, imøtekommende, informativ og avvæpnende, i en situasjon hvor jeg vanligvis har relativt høye skuldre. Hun spurte de rette spørsmålene, gav meg den informasjonen jeg trengte og var generelt veldig dyktig.

Jeg dro fra Dr. Stensløkken og Balderklinikken med et svært godt inntrykk, og vil definitivt anbefale henne, samt bruke henne igjen ved en senere anledning.

super gynekolog

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Anne er veldig godt oppdatert på det siste som skjer inenfor hormonterapi. Lettå snakke med, og med stor kunnskap. Hun leter også utenfor boksen, for å kunne hjelpe. Jeg er superfornøyd

Best!

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Dyktig dame! Er forsiktig og forståelsesfull, svarer på det du måtte lure på og virker svært trygg i sitt fag. Trenger ikke å grue seg til en undersøkelse i gyn.stolen hos denne legen.

Verdens beste gynekolog!

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Anne er den mest empatiske, engasjerte og dyktige legen jeg har vært hos noen gang. Hun ser hele mennesket, selv når det kun er snakk om en rutinesjekk. Man får raskt time, og dersom det viser seg at det er noe galt bruker hun den tiden hun trenger for at du skal føle deg trygg og ivaretatt. Jeg kommer aldri til å gå noe annet sted!

Super!

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Fantastisk dame! Svært rolig, forståelsesfull og utrolig flink på det hun driver med. Beste gynekolog opplevelsen jeg har hatt! Anbefaler hun til alle!