Anne Stensløkken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1993)

Anne Stensløkken er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Stensløkken

Helhetsmedisin på beste måte.

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Anne Stensløkkentar seg tid til å lytte, nok tid, og det føles bare helt fabelaktig. Hun spør gode spørsmål også om pasienten som helt menneske, noe jeg tror er umåtelig viktig. Hun informerer godt og forteller om muligheter. Jeg elsker å høre om muligheter i stedet for begrensninger, slik at jeg kan ta informerte valg om egen helse og eget liv. Hun føles intuitivt trygg og er bare helt hyggelig. Hun er den eneste gynekologen jeg vil gå til, rett og slett.

En veldig god gynekolog, varm person.

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Anne er for meg den perfekte gynekolog. Hun er hyggelig, interessert, faglig dyktig, erfaren og avslappet. Å være hos gynekolog kan være litt pinlig, men her føles det helt naturlig, og hun viser også interesse ut over akkurat det du spør om, slik at man føler at man virkelig blir tatt godt hånd om. Har alltid fått time på kort varsel. Pleier å anbefale henne til mine venninner.

Anbefales varmt

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

En gynekolog som i tillegg til å ta en gynekologisk undersøkelse også viste interesse for min livssituasjon.
Hun opplevde henne som faglig sterk, empatisk, lyttende og interessert. En lege jeg garantert kommer tilbake til!

Tog mig på allvar

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Tog mig på allvar å lyssnade. Fick äntligen hjälp jag hade gett upp helt innan hon hjälpte mig sökte eg vård en annan sak men hon tog extra pröver som ledde till att jag fick annan diagnos å börjar sakta få tillbaka mitt liv

Lyttende og omsorgsfull, faglig dyktig!

Klinikk: Balderklinikken AS Skrevet

Stensløkken tok meg på alvor da jeg kom ble om nebbet til min aller første gynekologiske undersøkelse. Hun lyttet, ga meg god tid og var støttende. Hun var også en god lege å snakke med i forkant av en prosess med assistert befruktning. Anne Stensløkken er en lege jeg absolutt anbefaler, og som er vel verdt å bruke pengene på!