Trine Tromsdal

Volvat Oslo - Majorstuen, Volvat Oslo - Nationaltheateret

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Trine Tromsdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Trine Tromsdal

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg har vært hos Trine Tromsdal fire-fem ganger og kan ikke tenke meg å bruke en annen gynekolog.
Hun lytter, forklarer og tar alle mine bekymringer/problemer seriøst. I tillegg gjennomfører hun undersøkelsen og evt. «inngrep» på en god og trygg måte.

Flink, men uinteressert

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Trine Tromsdal utførte undersøkelsen helt fint. Men hun virket uinteressert i det jeg ønsket å snakke om.

Trygg og behagelig

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Tror de fleste er enige med meg om at en tur til gynekologen ikke er det artigste i verden. Men en ting kan jeg si til dere, Trine var veldig betryggende og forståelsesfull. Rolig og kunnskapsrik. Fikk meg til å slappe helt av og virket genuint interessert i å lytte til det jeg hadde å si. Det koster noen kr, men det er det verdt. Anbefales til alle!

Hjulpet meg og fulgt meg opp i lang tid

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Kjempe dyktig, blitt tatt på alvor. Hun løste mitt problem som jeg hadde slitt med i over 8 år. Videre har hun hjulpet meg stort. Anbefaler på det aller sterkeste!

Behagelig og veldig dyktig gynekolog

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg hadde en veldig behagelig opplevelse med Trine. Hun forklarte alt hun gjorde, og det føltes veldig naturlig å bli behandlet av henne. Hun hørte nøye etter mens jeg snakket, sjekket om det gikk greit mens hun tok celleprøve, og var veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste, spesielt om det er første gangen du skal til en gynekolog og gruer deg.