Trine Tromsdal

Trine Tromsdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Trine Tromsdal

Blandet inntrykk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har dessverre et blandet inntrykk. Hun var effektiv og forsiktig ved undersøkelsen. Da jeg også ba om å få sette inn en spiral, ble hun unnvikende. Hun prøvde å gjøre meg usikker på hvilken spiral jeg skulle ha, selvom jeg hadde bestemt meg og hun var enig i at hormonspiral var det riktige. Da mente hun at jeg burde ha tatt en Paracet før jeg kom, men mente det var helt i orden å sette inn spiral dagen etter. Jeg fikk helt inntrykk av at hun bare ville jeg skulle bestille en time til og betale 2000kr igjen for noe som kunne vært gjort på den samme timen.

Trygg og veldig omsorgsfull

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg fikk god og omsorgsfull hjelp av Trine da jeg kom med en akutt situasjon. Hun tok meg på alvor og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt.
Vil anbefale henne på det sterkeste.

Inngir tillit og trygghet; kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Trine er en vennlig, forståelsesfull, kunnskapsrik og ikke minst en meget dyktig lege. Hun gir trygghet, gode råd og forsvarlig medisinering til pasienten.
Hun inngir tillit; pasienten føler seg godt meget godt ivaretatt,

Flink og ikke kald

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

De som opplevde Trine som en kald person som ikke snakket ordentlig med henne, tror jeg fikk henne på en dårlig dag. Hadde mitt første gynekologiske besøk hos henne, og hun informerte meg om hva hun gjorde hele veien. Hun var grundig i undersøkelsen og det virket som at hun har god erfaring og kunnskaper. Fikk hjelp og angrer ikke på at jeg dro til henne.

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg har vært hos Trine Tromsdal fire-fem ganger og kan ikke tenke meg å bruke en annen gynekolog.
Hun lytter, forklarer og tar alle mine bekymringer/problemer seriøst. I tillegg gjennomfører hun undersøkelsen og evt. «inngrep» på en god og trygg måte.