Trine Tromsdal

Trine Tromsdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Trine Tromsdal

Hyggelig og trygg

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig behagelig og trygg atmosfære, gjorde opplevelsen av legebesøket til noe som ikke var verken skummelt eller ubehagelig

Ekstremt trygg og omsorgsfull lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

En fantastisk dyktig lege som er både stødig, trygg og omsorgsfull. Hun ser hele deg og møter deg på best mulig måte. Anbefaler Trine på det sterkeste.

Kjempe betryggende og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg hadde aldri vært hos gynekolog og valgte å prøve Trine etter å ha lest litt om henne her.

Hun var veldig imøtekommende, rolig, betryggende og profesjonell. Føler mange leger kan være kalde og upersonlige, men hun var kjempe behagelig og gjorde det til en fin opplevelse!

Anbefaler Trine!:-)

Blandet inntrykk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har dessverre et blandet inntrykk. Hun var effektiv og forsiktig ved undersøkelsen. Da jeg også ba om å få sette inn en spiral, ble hun unnvikende. Hun prøvde å gjøre meg usikker på hvilken spiral jeg skulle ha, selvom jeg hadde bestemt meg og hun var enig i at hormonspiral var det riktige. Da mente hun at jeg burde ha tatt en Paracet før jeg kom, men mente det var helt i orden å sette inn spiral dagen etter. Jeg fikk helt inntrykk av at hun bare ville jeg skulle bestille en time til og betale 2000kr igjen for noe som kunne vært gjort på den samme timen.

Trygg og veldig omsorgsfull

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg fikk god og omsorgsfull hjelp av Trine da jeg kom med en akutt situasjon. Hun tok meg på alvor og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt.
Vil anbefale henne på det sterkeste.