Trine Tromsdal

Trine Tromsdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Trine Tromsdal

Fantastisk kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Flink og informerende! Forteller med normalt språk hva hun observerer og vurderer. Får meg til å slappe av så godt det lar seg gjøre i en sånn situasjon. Føler meg trygg! Anbefales veldig! Jeg reiser langt for å gå til henne hver 10 mnd.

Imøtekommende og hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Tar celleprøve fra livmorhalsen hvert tredje år. Dette er noe jeg gruer meg til like mye hver gang. Ikke fordi det gjør vondt, syntes det bare er veldig ubehagelig. Lege Trine Tromsdal kan anbefales. Rolig, imøtekommende, virket erfaren og rutinert og fikk meg til å slappe av (i hvert fall litt mer enn jeg har gjort tidligere...). Lett å få time som jeg booket selv online (ingen ventetid / telefon kø).

Ikke innstilt til å hjelpe

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg forklarte legen problemet mitt, og hun sa at hun ikke visste hva hun skulle gjøre. Jeg følte at jeg ikke ble trodd, og da jeg fortalte at jeg hadde fått behandling for problemet tidligere, ba hun meg ringe den legen og dra tilbake dit. Det var først da jeg viste medisinene jeg hadde fått tidligere at hun trodde på meg. Det var en ubehagelig opplevelse, og jeg gikk ut derfra uten behandling eller svar og med like mye plager. Anbefales ikke.

Rolig og behagelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Følte meg ivaretatt, trygg og avslappet. Tok mine problemer seriøst. Positiv og flink lege som jeg kan anbefale videre.