Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Trygg, varm og utrolig dyktig gynekolog

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Nina ser hele deg og er en utrolig profesjonell, trygg og dyktig gynekolog.
Kan på det varmeste anbefale Nina. Hennes kunnskap, dyktighet og trygghet gjør at du er i de beste hender ved en gynekologisk undersøkelse.

Dårlig lege nå

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Var fornøyd med lege for 4 år siden men det NIMO er ikke samme . Fant dyktig lege i byen som ønsker passe på pasient og finner riktig behandling

Ble godt tatt i mot og opplevde møtet som informativt

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Første gang jeg var der med henvisning fra lege. Satt nesten en time å ventet uten noe beskjed, men opplevde Willumsen som rolig, dyktig, varsom under undersøkelsen og forklarende. Hun hadde lest min journal og ga meg forståelse for min situasjon og pratet utover hva en gynekolog ville gjort. Jeg ble så glad at noen endelig så helheten og hva som mest sannsynlig var noe jeg slet med som ingen lege i mange år har sett eller tenkt. Dette ga meg en lettelse, og håp om å kanskje endelig bli bedre med riktig behandling. Så tusen takk!

Dårlig inntrykk.

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Hardhendt og lite imøtekommende. Påpekte at jeg var trang og at det var vanskelig å komme til med hentydning om at det kom av overvekten min. Virket irritert og oppgitt over spørsmål, og fikk beskjed om at noe måtte jeg ta videre med sekretær. Aldri opplevd maken. Tror at man må ha en viss standard for å få god service, kan ikke skjønne noe annet. Hun passer hvert fall ikke som medmenneske, noe man må i denne jobben! Ble første og siste gang her.

Dårlig service

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Alltid forsinkelser, lite imøtekommende og lite forståelsesfull. Følte ikke jeg fikk noe ut av timene og måtte spørre og grave for å få svar. Følte hun bare ville ha timen unnagjort så fort som mulig. Fikk ikke noe hjelp med problemene mine. Dette ble raskt løst når jeg byttet til ny gynekolog.