Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

For første gang har jeg gått fra en gynekolog og følt meg bra!

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Har hatt forferdelig timer hos gynekolog på sykehus og fikk byttet over hit. Det var dessverre nesten en time ventetid denne dagen, men grunnet coronatiden vi er i, så har jeg full forståelse. Selv om legen hadde vanvittig mange pasienter, følte jeg at hun ga all sin tid til meg. Jeg ble behandlet varmt! Har hatt noen traumatiske opplevelser tidligere på sykehus og dette ble tatt hensyn til. Utrolig profesjonell og kan faget sitt. For første gang gikk jeg fra en gynekologtime med følelse av at alt var bra og greit!

Kan ikke fatte og begripe de tidligere kommentarene.. anbefaler på det sterkeste!!

Lite forståelsesfull

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Opplevde henne som arrogant og ga lite informasjon.Var forsinket over halvtime hver gang og påpekte at jeg er overvektig hver gang. Er lite imøtekommende og var ikke særlig interessert i å svare på mine spørsmål.Føler at jeg måtte grave info ut av henne. At hun ikke har tid å svare og bare vil få deg ut av kontoret. Satt med dårlig følelse hver gang og mange ubesvarte spørsmål.

Surrealistisk opplevelse

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Legen fremstod som ustabil, fremhevet leger som bedre en andre mennesker. Kritiserte meg som pasient i gangen med andre ventende pasienter. Alt i alt en forferdelig opplevelse hvor jeg forlot legekontoret gråtende . Allr andre ansatte bortsett fra legen var veldig hyggelige . Vil aldri oppsøke denne legen igjen og anbefaler heller ingen andre å gjøre det. Det hjelper ikke med faglig dyktighet når man ikke er menneskelig.

Arrogant

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Nina Willumsen. Måtte vente i ca. 40 minutter på å komme inn, fikk ingen beskjed fra resepsjonen om at det var litt forsinkelse. Jeg møtte en svært lite hyggelig lege som var arrogant og lite empatisk. Jeg prøvde å stille noen spørsmål, men ble møtt med en veldig negativ holdning. Jeg fikk en del frekke spørsmål tilbake og opplevde noen veldig spesielle uttalelser. Var helt i sjokktilstand da jeg satt på legekontoret, og tårene trillet etter legebesøket. Jeg forventer som pasient å bli tatt i mot på en ordentlig måte når jeg er hos legen, og spesielt når man betaler en svært høy pris hos en privatlege. Dette holder ikke mål. Anbefaler ingen å gå til Dr. Willumsen.

Grei men kunne vært bedre

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Grei i timen men hadde noen spørsmål så var hun irritert å svare på. Synes ikke at legen skal gjøre det på denne måte. Vi er pasienter og legen må ha tålmodighet.