Roald Lorentsen

Roald Lorentsen er gynekolog i Lillehammer

Siste vurderinger av Roald Lorentsen

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Veldig flink. Han tar seg tid til pasienten og forklarer godt alt han gjør. I tillegg tar han kontakt etter timen for å høre hvordan det går. Han er alltid tilgjengelig, og du kan få time på dagen. Jeg sendte han en melding på en rød dag, og han ringte meg med en gang for å følge det opp.

Superfornøyd!!

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Meget hyggelig og behagelig lege, ikke minst meget profesjonell. Legekontoret må være det koseligste i hele Norge, som å komme inn i en helt vanlig stue. Det bidro faktisk til at jeg ble mindre nervøs. Ingen spørsmål er for dumme, flink til å forklare hva man ser på skjermen ved ul og jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Veldig overkommelig prisnivå. Kontordamen er også veldig trivelig. Jeg kommer gjerne igjen ved senere anledninger.

Toppscore

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Etter å ha lest anbefalingene her inne bestilte jeg time til vanlig sjekk. Fint lokale med tidenes koseligste venterom - levende lys, musikk, behagelige stoler, og kaffe på kanna. Lorentzen var presis på minuttet, og undersøkelsen gikk smertefritt på alle måter. Gleder meg faktisk til neste gang, og anbefaler han på det varmeste.

Meget fornøyd

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Hyggelige lokaler og hyggelig resepsjonist og lege. Han er flink og tar seg tid, samt er profesjonell. Ikke hardhendt og forklarer alt veldig godt slik at man går ut derfra med en god opplevelse da det kan være "skummelt" å gå til gynekolog.

Den beste legen jeg har vært hos

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Veldig imøtekommende og hyggelig mann. Ikke minst også veldig profesjonell. Lokalene en avslappet atmosfære. Vel verdt prisen. Liten ventetid.