Roald Lorentsen

Roald Lorentsen er gynekolog i Lillehammer

Siste vurderinger av Roald Lorentsen

Uten tvil beste gynekologen

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Vært hos Lorentsen 3-4 ganger, og føler meg alltid 100% komfortabel og trygg på at han vet hva han driver med! Forklarer alltid underveis hva han gjør, og er utrolig flink til å berolige. Stiller alltid opp på kort varsel, og svarer på tlf uansett om det er onsdag eller søndag ettermiddag! Kommer ikke til å bytte gynekolog før jeg evnt må.

Trygg og dyktig!

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Jeg kom til Roald for å få spiral, han betrygget meg under hele prosessen og fortalte meg alltid hva han gjorde og hvorfor. Jeg følte meg trygg og ivaretatt fra første stund, og følte at jeg kunne spørre han om alt mulig jeg lurte på. Senere dro jeg tilbake for å fjernet spiralen grunnet bivirkninger, også da var han like rolig og trygg, og jeg opplevde ingen smerter, noe jeg har opplevd hos andre gynekologer. Jeg har anbefalt han til alle jeg kjenner i Lillehammer med god grunn. 10/10!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Veldig flink. Han tar seg tid til pasienten og forklarer godt alt han gjør. I tillegg tar han kontakt etter timen for å høre hvordan det går. Han er alltid tilgjengelig, og du kan få time på dagen. Jeg sendte han en melding på en rød dag, og han ringte meg med en gang for å følge det opp.

Superfornøyd!!

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Meget hyggelig og behagelig lege, ikke minst meget profesjonell. Legekontoret må være det koseligste i hele Norge, som å komme inn i en helt vanlig stue. Det bidro faktisk til at jeg ble mindre nervøs. Ingen spørsmål er for dumme, flink til å forklare hva man ser på skjermen ved ul og jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Veldig overkommelig prisnivå. Kontordamen er også veldig trivelig. Jeg kommer gjerne igjen ved senere anledninger.

Toppscore

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Etter å ha lest anbefalingene her inne bestilte jeg time til vanlig sjekk. Fint lokale med tidenes koseligste venterom - levende lys, musikk, behagelige stoler, og kaffe på kanna. Lorentzen var presis på minuttet, og undersøkelsen gikk smertefritt på alle måter. Gleder meg faktisk til neste gang, og anbefaler han på det varmeste.