Roald Lorentsen

Roald Lorentsen er gynekolog i Lillehammer

Siste vurderinger av Roald Lorentsen

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Ble tatt godt i mot. Venterommet var som tatt ut fra et interiør -magasin med rolig og behagelig atmosfære. Under konsultasjonen gikk praten lett og alt ble utført trygt og effektivt.
Alt i alt; Topp karakter!

FANTASTISK gynekolog

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

For en gynekolog!! Helt fantastisk på alle måter. Du ble møtt med forståelse og kunnskap du sjelden opplever. Og ikke minst en som tok seg tid! Kona(som sitter i resepsjonen)var også utrolig hyggelig. OG FOR ET VENTEROM! De burde hatt en plakat med teksten : Føl-deg-som-hjemme. Kom tidlig til timen og bare nyt!

Den beste

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Dette er den mest fantastiske gynekologen jeg har vært hos, og jeg har vært hos en del. Så hensynsfull. En GU er ikke det beste man gjør, men her er ikke undersøkelsen noe å grue for. Jeg tror han yter service 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Jeg bytter ham ikke ut av fri vilje.
Resepsjonist er like hyggelig, og de har det flotteste venterommet jeg noensinne har vært på. Kommer en presis trenger en ikke vente, så det lønner seg nesten å komme tidlig bare for å nyte.

Varm, hyggelig og dyktig

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Hadde en veldig god opplevelse med Roald Lorentsen. Hyggelig og trygg! Han forklarte hva han gjorde, ga informasjon og viktigst: det gjorde ikke vondt. I tillegg var selve kontoret og venterommet veldig hjemmekoselig og fint. Veldig hyggelig sekretær, det var ikke skummelt å bestille time over telefon, og følte meg godt ivaretatt hele tiden jeg var der.

Imøtekommende og trygg

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

En veldig imøtekommende mann. Fikk time en halv time etter jeg ringte. Veldig flink til å forklare på en forståelig måte. Følte meg veldig godt ivaretatt.