Roald Lorentsen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Roald Lorentsen er gynekolog i Lillehammer

Siste vurderinger av Roald Lorentsen

Utrolig flink, trygg og tilgjengelig

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Har slitt med sopp i 2 år og fikk til mange gynokologer uten hjelp. Roald tok meg på alvor, og fikset problemet. Jeg har ikke hatt problemer siden.

Trygg gynekolog som ser sine pasienter.

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Trygg, rolig lege som jeg opplever tar seg tid, og som gir nødvendig informasjon til meg som pasient.

Uten tvil beste gynekologen

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Vært hos Lorentsen 3-4 ganger, og føler meg alltid 100% komfortabel og trygg på at han vet hva han driver med! Forklarer alltid underveis hva han gjør, og er utrolig flink til å berolige. Stiller alltid opp på kort varsel, og svarer på tlf uansett om det er onsdag eller søndag ettermiddag! Kommer ikke til å bytte gynekolog før jeg evnt må.

Trygg og dyktig!

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Jeg kom til Roald for å få spiral, han betrygget meg under hele prosessen og fortalte meg alltid hva han gjorde og hvorfor. Jeg følte meg trygg og ivaretatt fra første stund, og følte at jeg kunne spørre han om alt mulig jeg lurte på. Senere dro jeg tilbake for å fjernet spiralen grunnet bivirkninger, også da var han like rolig og trygg, og jeg opplevde ingen smerter, noe jeg har opplevd hos andre gynekologer. Jeg har anbefalt han til alle jeg kjenner i Lillehammer med god grunn. 10/10!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Gynekologisk Kontor Lillehammer Skrevet

Veldig flink. Han tar seg tid til pasienten og forklarer godt alt han gjør. I tillegg tar han kontakt etter timen for å høre hvordan det går. Han er alltid tilgjengelig, og du kan få time på dagen. Jeg sendte han en melding på en rød dag, og han ringte meg med en gang for å følge det opp.