Caroline Strandhagen

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2004)

Hudklinikken Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ...
Youngstorget 2B 0181 Oslo
Caroline Strandhagen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Strandhagen

Lite lyttende

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Kom med sår rød hodebunn, undersøkte ikke hodebunnen. Spurte hva er problemet jeg har da sett rødere hodebunn. Dette har jeg nå gått med i 8 mnd. Følte ikke jeg fikk noe hjelp.

Suuuuuper

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Sjeldent å møte en så dyktig, nøye og attpåtil en lege med glimt i øye og et herlig humør!
Får oppflg i forb m føflekk kreft og ingen bekymring fra meg blir overhørt. Hun fjerner suspekte "flekker" og hudforandringer med en gang og "vi venter ikke å ser"

Svært kunnskapsrik og hyggelig lege!

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Dyktig, lyttende, empatisk og grundig. Ga klare svar og anbefalinger. Følte meg svært godt ivaretatt. Anbefales varmt videre!

Kjempeflink og veldig hyggelig!

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Jeg har gått til Caroline Strandhagen for sjekk og fjerning av føflekker. Hun er alltid veldig blid og hyggelig, og gjør en grundig og effektiv medisinsk vurdering. Jeg har alltid følt meg 100% trygg på at hun gjør en optimal jobb. Hun kommuniserer også veldig godt både når det gjelder undersøkelser og prøveresultat. Dr Strandhagen anbefales absolutt!

Den beste hudlegen jeg har hatt

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Jeg har gått til Caroline i over ett år nå, med forskjellige hudproblem. Hun er veldig kunnskapsrik, dyktig, oppriktig, interessert, engasjert og varm og blid. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne, og hun har hjulpet meg utrolig mye! Jeg har fått hjelp med uren hud, hun forsto med en gang min fortvilelse og satte opp et bra opplegg. Jeg kontakter alltid Caroline dersom jeg har behov for noe hudrelatert. Jeg vet jeg er i de beste hender og jeg har fått god hjelp med alle problemer. Jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner - og anbefaler henne varmt videre til de som er ute etter en flink og hyggelig lege.