Caroline Strandhagen

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2004)

Hudklinikken Telefonnummer23 35 58 5023 35 58 ...
Youngstorget 2B 0181 Oslo
Caroline Strandhagen er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Strandhagen

Svært dyktig og sympatisk

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Hadde time hos Caroline Strandhagen i forbindelse med sjekk og fjerning av føflekker, samt råd om problemhud i ansiktet. Hun var svært profesjonell og grundig - slik at jeg følte at jeg ble tatt på alvor - samtidig som hun var immøtekommende og blid. Føflekkene ble fjernet svært pent, så man kan ikke se noe arr i etterkant. Jeg fikk også gode råd om huden min ellers og fikk resept på krem som ser ut til å virke bra. Jeg går gjerne til Caroline igjen, for jeg følte hun lyttet til meg og tok seg til til å gjøre en grundig jobb. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Svært solid med særdeles god oppfølging!

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Gikk til en rutinesjekk. Grundig og god undersøkelse. Måtte fjerne en føflekk som viste seg å være ondartet. Fikk utmerket oppfølging etterpå.

Den beste hudlegen jeg har hatt.

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Caroline Strandhagen viser alltid stor interesse og tar seg god tid med pasienten. Hun er veldig nøye og flink, og hun er bestandig blid og hyggelig. Jeg er veldig fornøyd med resultatene etter jeg har vært hos henne. Håper jeg få ha henne som min hudlege for alltid.

Endelig en som lytter!

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Dr. Strandhagen er en lege som lytter og tar dine bekymringer på alvor. Hun forklarte alt grundig, nøye og rolig, og på en måte som var enkel å forstå. Jeg følte meg trygg og godt tatt vare på av henne. Anbefales på det varmeste!

Hyggelig og flink

Klinikk: Hudklinikken Skrevet

Hyggelig og profesjonell dame som tar pasienten på alvor. Grundig og fokusert. Kan anbefales på det sterkeste.