Aase Høviskeland

Linderud legesenter

Hud og veneriske sykdommer

1992

Linderud legesenter Telefonnummer22 72 72 9022 72 72 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Linderudsenteret 0517 Oslo
Aase Høviskeland er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Aase Høviskeland

Gir meg trygghet

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Hun har gjennom mange år gitt meg veldig god og profesjonell oppmerksomhet vedr undersøkelser og behandling for hudkreft.
Føler meg særdeles trygg med henne som min faste hudlege.
Som om ikke dette er godt nok er hun det jeg vil kalle usedvanlig blid og engasjert vedrørende mine egne følelser/problemer.

Utrygg - uforutsigbar

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Jeg har en helseskade som gjør meg ekstra sårbar for uforutsigbarhet. Det burde alle leger ha fagkunnskap om. Høviskeland var hyggelig en gang for så å være så stresset og ikke lyttende neste gang. Hun ville gjerne at andre helsesteder kunne gjøre ekstra for henne, mens hun ikke gjør mer enn akkurat det hun må. Jeg hadde kontrolltime hos henne, som passet med den dagen jeg skulle ta tre sting etter lite inngrep. Det var Høvikseland som hevist meg videre til inngrepet. Men hun lagde stor ståhei om at det var fastlegens jobb å ta sting.

Utrolig dyktig og trygg

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Jeg opplevde Aase Høviskeland som en utrolig dyktig lege. Hun stilte de riktige spørsmålene, og lyttet til mine bekymringer. Hun ga meg gode råd på hvordan jeg skal takle bivirkningene som følge av behandlingen, og presiserte at det bare var å ta kontakt hvis jeg lurte på noe. Jeg følte meg veldig trygg hos Høviskeland.

Overfladisk

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Legen var overfladisk og ga svært liten informasjon. Fikk korte svar da jeg spurte direkte om konkrete ting.

Dårlig tid

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Hun virket stresset, så ikke på meg, bare i papirer/skjerm. Fikk ikke beskjed om at kremen jeg fikk ikke skulle brukes på dagtid ute men om kvelden. Det fortalte min fastlege meg.