Aase Høviskeland

1 vurdering

Siste vurderinger av Aase Høviskeland

Veldig fornøyd!

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne hudlegen. Hun er dyktig og hyggelig og jeg fikk god hjelp for min psoriasis. Min mor har også fått god og effektiv behandling for sin hudkreft hos henne, så jeg kan anbefale Aase Høviskeland på det varmeste.

Anbefales ikke

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Jeg fikk ikke engang komme inn på hennes kontor for å ta opp min problemstilling, ble sittende på lab'en med dørene åpne, sekretæren hørte alt jeg sa. Legen satte seg ikke ned, men sto stressende over meg, og det sier selg selv at jeg som pasient også da blir stresset.

Har til vanlig ikke problemer med å si at dette ikke er greit, men ble rett og slett så satt ut.

Når ikke legen en gang tar seg tid til å la pasienten komme inn på legekontoret under konsultasjonen, da blir det for useriøst. Jobber selv innen helse, og dette er totalt uakseptabelt.

Bestiller ikke time dit igjen.

Hun er seriøs og trygg!

Klinikk: Linderud legesenter Skrevet

Aase er en hudlege jeg er trygg på. Hun er seriøs, ansvarsfull og flink til å forklare. Jeg kan anbefale henne på det varmeste. Hun fulgte meg godt opp og ringte meg med prøvesvarene. Verdt å vente på med tanke på ventetiden når man er ny pasient. Dette er en hudlege jeg ikke bytter ut!