Aase Høviskeland

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1992)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika
Aase Høviskeland er hudlege i Bærum

Siste vurderinger av Aase Høviskeland

Verdens verste lwgw

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Null interesse for pasient. Manglende kompetanse og lite imøtekommende. Gidder ikke og sjekke hva som er problemet med pasienten og gir korte svar som ikke gir mening. Dårligste servicen jeg har opplevd.

Uprofesjonell

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Følte jeg ble mottatt med skeptisisme. "Legen" virket usikker og redd. Spurte meg om jeg var sint fordi jeg ikke ville dra ned buksa. Jeg sa jeg var fin der nede og at jeg burde heller komme når huden min var på sitt verste istedet for å vente i 3 måneder før jeg endelig får sett en lege. Sånn er det hver gang. Ingenting nytt ble gitt til meg. Ingenting nytt ble fortalt. Stikk hjem og ta krem var beskjeden. Som om jeg ikke har hørt den før. Skuffende opplevelse fra start til slutt.

DYKTIG SPESIALISTLEGE

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Aase Høviskeland er en dyktig spesialist: Grundig, høflig, kommunikativ og saklig effektiv. Og så har hun integritet i møte med pasienten. Det er viktig! 👍

Rask og effektiv

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Hyggelig og imøtekommende hudlege,ikke lang ventetid,følte meg godt ivaretatt og jeg er veldig fornøyd,vil fortsette å bruke henne

Anbefales; dyktig, grundig og hyggelig

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Ble henvist fra fastlege, fikk raskt time. Opplevde å bli sjekket grundig og fikk god informasjon om videre oppfølging. Høviskeland er en hyggelig lege som er flink til å kommunisere. Hun viste også interessert for medisinsk behandling og oppfølging jeg får utover henvisningen. Følte meg veldig godt ivaretatt.