Aase Høviskeland

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1992)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika
Aase Høviskeland er hudlege i Bærum

Siste vurderinger av Aase Høviskeland

Anbefales; dyktig, grundig og hyggelig

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Ble henvist fra fastlege, fikk raskt time. Opplevde å bli sjekket grundig og fikk god informasjon om videre oppfølging. Høviskeland er en hyggelig lege som er flink til å kommunisere. Hun viste også interessert for medisinsk behandling og oppfølging jeg får utover henvisningen. Følte meg veldig godt ivaretatt.

Mye ventetid og ingen behandling

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Jeg ventet i 55 minutter, før jeg kom inn og ble sendt hjem etter ca 4 minutter. Høviskeland pratet med meg kort før hun satt seg ved pc-en, skrev og kommuniserte videre fra stolen. Hun fortalte at hun ikke hadde tid til å se på huden min ettersom de var forsinket. Fikk ingen beklagelse på forsinkelsen eller behandlingen.

Anbefaler å velge en annen hudlege - en som tar seg tid, studerer huden, tar nødvendige prøver og gjør noe med hudproblemene.

Var avtalen kun for å tjene penger?

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Hun gjorde ingenting, så såvidt på sønnen min, forklarte ingenting og dette kunne like gjerne vært gjort på telefon. Var forsinket og ville ha oss fort ut igjen selv om det ikke var noen pasienter der hverken før eller etter oss.

Sendes fort ut, dersom man i det hele tatt får time

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Sønnen min fikk time, og vi fikk svar på noen spørsmål, men vi merket at vi ble sendt ut raskt. Selv fikk jeg ikke time i det hele tatt. Det var en kamp, og hun avviste henvisningen fra fastlegen min. Dette selv etter flere e-poster og etter at jeg ba om å få snakke med hudlegen på telefon. På telefon sa hun at jeg skulle få time, men det fikk jeg ikke. Til slutt ga jeg opp. Suppesenter.

Dyktig og serviceinnstilt

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Rask og dyktig. Fikk de rådene jeg trengte for å bli kvitt hudplager. Ga også ekstraservice med å reparere finger med flis