Aase Høviskeland

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1992)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika
Aase Høviskeland er hudlege i Bærum

Siste vurderinger av Aase Høviskeland

Meget fornøyd

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Aase Høviskeland er hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Jeg er meget fornøyd med oppfølgingen jeg har fått over flere år. Hun lytter og kommuniserer godt og betryggende.

Veldig fornøyd

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Hudlege Aase Høviskeland er hyggelig, varm og utrolig dyktig! Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen og alt som medfølger.

Hjelpsom, effektiv og vennlig

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Jeg hadde bestilt en time pga en fot-vorte. Mens jeg ventet noen måneder på timen, oppdaget jeg flere mindre talg-vorter under armen.
Når timen kom, spurte jeg om hun kunne se på talg-vortene samtidig mens jeg likevel var her. Det var ingen problem. På få minutter var bedøvelse satt og alle fjernet. Jeg har aldri sett en så effektiv hudlege.

Lite imøtekommende

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Jeg opplevde denne hudlegen som lite engasjert. Virket som hun ville få meg ut av kontoret så fort som mulig, selv om det ikke var noen i venterommet. Tok knapt 5 minutter, og deretter følte jeg meg kastet ut derfra. Virket ikke interessert i å lytte på pasienten, og følte jeg fikk svært lite informasjon om hudproblemene mine. Fikk ikke lov til å stille ett kort spørsmål, siden det var om et annet hudområde enn akkurat det som stod i henvisningen. Alt i alt en negativ opplevelse. Anbefales ikke.

veldig bra

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Har gått til behandling her for hudlidelse flere ganger i uken over flere måneder. Første samtale med lege var veldig positiv. Hun virket avslappet og jeg følte det var rom for å ta opp alt det jeg ville ta opp. Informerte meg om trygderettigheter mm uoppfordret. Godt inntrykk og jeg var lettet for å ha fått god og riktig hjelp med en gang. Hyggelig sekretær som hjelper med behandlingen videre