Aase Høviskeland

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1992)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika
Aase Høviskeland er hudlege i Bærum

Siste vurderinger av Aase Høviskeland

Uinteressert og lite empatisk

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Ble møtt med lege iført visir og fullt smitteutstyr. Hun ba meg ikke snakke da det kunne spre virus.Jeg fikk ikke komme inn på kontoret men ble sittende i forgangen der kontorpersonale sitter.Legen virker lite empatisk, her gjelder det å få pasienten ut av kontoret fortest mulig. Sammendrag , veldig utrygt. Kommer ikke til å bruke denne legen.

Vil ha pasienten ut så fort som mulig

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Lite engasjert og dårlig til å høre på pasientens problemer. Vil helst bare se på beskrivelsen fra henvisningen og få pasienten ut igjen så fort som mulig.
Telefontid fra 8-10 er for dårlig.

Trygg

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Jeg følte meg trygg på at hun vet hva hun snakker om, og jeg fikk god informasjon.

Ikke imøtekommende. Forsinket lege.

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Legen gikk for fort frem til vurdering uten å høre sykehistorien fullt ut.
Hun var ikke interessert i høre. Og hos henne er det ikke lov å spørre om noe annet enn det du er henvist for. Selvom det er et lite spørsmål som tar 10 sekunder å svare på. Også var hun forsinket og måtte bli fort ferdig med meg, istedenfor å beklage og lytte til problemet jeg var hos henne for. Henne tar heller ikke «prikktest» for å sjekke hva allergien kommer av. Noe jeg dro til henne for.

Lege har ikke tid til pasient

Klinikk: Linderud Hudlegekontor Skrevet

Fulgte barn for å sjekke noen hudproblemer hos denne hudlegen. Vi ventet 1/2 time før vi fikk komme inn. Greit nok. Ingen håndhilsen. Legen kikket raskt på barnet. Alt var bra. Fikk ikke tid å spørre. Måtte spørre om det andre vi ble henvist til. Fikk en kort kommentar. Så ikke huden til barnet engang. Virker veldig opptatt av å bli ferdig og å få sende pasient ut av rommet. Det hele tok 3 minutter. Det VAR helt sant, tre minutter! Vi angret skikkelig på at vi havnet hos henne. Å lese fra Internet ville gitt mer nyttig informasjon. Totalt bortkastet tid å komme til henne. En stjerne føles ikke riktig. Det skulle vært null stjerne på henne.