Thomas Ternowitz

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1994)

Aleris Stavanger Telefonnummer51 57 75 5051 57 75 ...
Lagårdsveien 80 4010 Stavanger
Thomas Ternowitz er hudlege i Stavanger

Siste vurderinger av Thomas Ternowitz

Informasjonsrike og super dialog før og etter behandling

Klinikk: Aleris Stavanger Skrevet

Veldig bra opplevelse av Aleris Stavanger.

Legen har respondert på alt av spørsmål eg har hatt angående behandlingen før og etter behandling.
Skal på ny time i dag.

Effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Thomas Ternowitz Skrevet

Meget kunnskapsrik og profesjonell lege. Jeg liker at han er lett å snakke med, rett på sak. God humor. Det syns jeg er en fin ting når man er lege. Mest av alt opplever jeg ham som enormt kunnskapsrik. Jeg ser noen syns han er vel direkte. Jeg opplever det som betryggende. Kan trygt anbefale ham.

Ikke opplevd dette før

Klinikk: Aleris Stavanger Skrevet

Jeg forklarer litt om min tilstand og han spør meg "hva skal du gjøre med det?"

Jeg fikk beskjed om å ta opp tlf og søke opp diagnosen han fant.

Han snakket veldig fort til tider og forsto ikke alltid helt hva han sa.

Jeg sitter igjen med en følelse av at han ikke forsto meg godt nok og "gjettet" seg frem til diagnose på kort tid.

Uprofesjonell

Klinikk: Aleris Stavanger Skrevet

Dette møte var dessverre lite hyggelig. Opplevde legen som lite profesjonell og meget dømmende i forhold til min behandling av huden. Han utrykte klart å tydelig at det jeg hadde gjort tidligere var helt feil, og hadde et ganske provoserende kroppsspråk ovenfor meg som pasient. Mulig at diagnose og behandling er riktig (opplevde delvis forbedring etter fire måneder), men konsultasjonen i sin helhet var langt under hva jeg hadde forventet fra en profesjonell klinikk som dette, særlig med tanke på prisen. Til gjengjeld er det lett å få konsultasjon og de svarer rakst på telefon og mail.

Når det er sagt, så tviler jeg ikke på legens kompetanse, men alt i alt så var dette et såpass lite hyggelig besøk at jeg nok ikke kommer tilbake.

Fantastisk hudlege

Klinikk: Aleris Stavanger Skrevet

Hyggelig lege som virker veldig erfaren og kunnskapsrik.

Jeg var med som ledsager for min mor på 80 år, som hadde mye smerte og bekymring. Vi valgte å gå til privat lege fordi ventetiden for konsultasjon, for det samme problemet på sykehus, var satt opp på flere uker fram i tid. Legen konkluderte raskt med en mulig kreftdiagnose. Dette ble formidlet på en nøktern og saklig måte, som virket beroligende. Han sørget for rask hjelp videre.

Resultatet var at pasienten ble operert omtrent samtidig som hun skulle hatt den første undersøkelsen på sykehuset. Vel verd å gå til privatlege i slike tilfeller. Anbefales på det sterkeste!