Thomas Ternowitz

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1994)

Aleris Stavanger Telefonnummer51 57 75 5051 57 75 ...
Lagårdsveien 80 4010 Stavanger
Thomas Ternowitz er hudlege i Stavanger

Siste vurderinger av Thomas Ternowitz

Fantastisk hudlege

Klinikk: Aleris Stavanger Skrevet

Hyggelig lege som virker veldig erfaren og kunnskapsrik.

Jeg var med som ledsager for min mor på 80 år, som hadde mye smerte og bekymring. Vi valgte å gå til privat lege fordi ventetiden for konsultasjon, for det samme problemet på sykehus, var satt opp på flere uker fram i tid. Legen konkluderte raskt med en mulig kreftdiagnose. Dette ble formidlet på en nøktern og saklig måte, som virket beroligende. Han sørget for rask hjelp videre.

Resultatet var at pasienten ble operert omtrent samtidig som hun skulle hatt den første undersøkelsen på sykehuset. Vel verd å gå til privatlege i slike tilfeller. Anbefales på det sterkeste!

Veldig nøyaktig og flink

Klinikk: Aleris Stavanger Skrevet

Var hos Thomas for å sjekke føflekkene, og jeg synes han er veldig flink til å forklare og svare på spørsmålene en måtte ha. Han er også veldig nøyaktig når han undersøker deg slik at en føler seg trygg når en går der i fra.

Profesjonell lege som vet hva han gjør

Klinikk: Aleris Stavanger Skrevet

Thomas er meget profesjonell og hører på hva pasienten har å si, deretter argumenterer han, og gir gode råd. Han er direkte og rett på sak, og jeg skulle ønske vi hadde flere slike leger i Norge.

Hyggelig og uformell hudlege

Klinikk: Thomas Ternowitz Skrevet

Thomas er hyggelig og uformell, men ha kan være litt for mye opptatt av å bruke laser til alle typer hudbehandlinger som har med solskader å gjøre. Laser fungerte ikke for meg, men han insisterte fremdeles på å bruke laser uansett.