Jon Edgar Selvåg

Allmennlegespesialist og hudlege

• Allmennmedisin
  • Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1992)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Dyktig og vennlig.

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg hadde et hudproblem som min fastlege ikke fant ut av og faslegen ga meg feil salver over to år, som bare gjorde det verre. Selvåg så med engang hva dette var og jeg fikk rett salve som kurerte min hudsykdom. Jeg er svært fornøyd, han er veldig dyktig.

Nei takk, aldri igjen! Meget arrogant!

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Nei takk, aldi igjen! Arrogant! Jeg følte at han har veldig dårlig tid, uinteressert, dyrt! Skjønte veldig lite av det han sa, var ferdig på 5 min.

Ryddig og samvittighetsfull

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Sønnen min har fått god oppfølging gjennom hele perioden han har gått hos Selvåg. Han er ryddig og korrekt. Han kan nok oppfattes som litt kjølig, men vi går ikke til legen for å koseprate, så for oss har dette ikke vært noen sak.

Arrogant og dårlig lege

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos John edgar her om dagen for og fjerne en stor vorte under beinet. Han tetta såret feil så jeg brukte over time på og få av plaster/bandasje dagen etterpå. Og han setter opp flere folk på samme time så blir blir mye venting. Jeg konfronterte han med det og han blei veldig furten og sur. Makan til arrogant type skal du lete lenge etter. Det har blitt gitt beskjed til legesenteret om at di ikke må hendvise pasienter til han. Skal aldri dit igjen!

Verste hudlege jeg har vært hos

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg hadde en svært dårlig opplevelse på hans kontor. Han brukte ca 5 minutter på meg, var stresset og lite intrissert i å hjelpe. Han manglet kunnskap om min sykdom /problematikk og oppførte seg også arrogant og lite empatisk som person. Nappet ut øyebrynshårene mine før jeg rakk å reagere , slik at jeg nå mangler øyebrynshår på det ene brynet og det er skjemmende. Han hadde ingen løsninger for mitt problem eller intiresse for å finne løsninger på mitt problem. Og gjorde det bare enda verre .. Av de 4 hudlegene jeg har vært hos var dette den verste definitivt !