Jon Edgar Selvåg

Allmennlegespesialist og hudlege

• Allmennmedisin
  • Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1992)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

Imøtekommende og hyggelig!

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Ble møtt av en hyggelig, imøtekommende og dyktig lege. Effektiv og konkret når det gjaldt vurdering og behandling. God til å lytte til erfaringer, «plager», tanker og ønsker fra meg som pasient. Valgte en effektiv og bra behandling som passet meg og mine «plager». Satt ikke opp unødvendige timer og vet at jeg kan ta kontakt om det er noe i ettertid. Veldig fornøyd!

Hyggelig og dyktig lege

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg har i utgangspunktet PANIKK for stikk og skalpell og hadde lest mye dårlig omtale av denne legen, angsten var derfor STOR da jeg møtte til timen! Jeg ble møtt av en SUPER HYGGELIG, empatisk og dyktig lege som virket oppriktig interessert i pasientene sine, jeg fikk utført både bedøvelser og skalpell/fjerning av 2 føflekker og har ingen som helst bekyring for neste time hos denne legen :D Begge tomler opp og et STORT lettelsesukk herfra :D

Arrogant og dårlig informasjon

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Opplevde denne legen som arrogant i væremåte. I tillegg gav han ingen informasjon om konsekvenser for valg av metode, samt stell og pleie av det som var utført. Fikk inntrykk av at han hadde dårlig tid, og ikke valgte det som var riktig metode. Det virket også som om han tok veldig lett på det som var utført, at han feilvurderte hvor lang tid det ville ta før det som var utført ville bli bra. Det burde medfølge både skriftlig og muntlig informasjon, noe man ikke skal behøve å etterspørre. Kommer ikke til å anbefale denne legen.

Tillitsfull

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Følte meg godt ivaretatt fra første besøk.
Var effektiv og rask i behandlingen. Svært nøye med oppfølging.

Profesjonell

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Var hos Selvåg for fjerning av en sol skade. God informasjon, og profesjonelt utført. Her var det bare å spørre hvis jeg lurte på noe. Kjempe fornøyd.