Trond Jørgensen

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1986)

Colosseum Mann Telefonnummer22 60 00 5022 60 00 ...
Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Trond Jørgensen

Dyktig og imøtkommende

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

En kunnskapsrik og dyktig lege. Imøtekommende og vennlig, og flink til å lytte og kommunisere. Følte meg godt ivaretatt på alle måter. Anbefales! At han samarbeider med kunnskapsrike og vennlige sykepleiere er et ekstra pluss.

Dyktig og effektiv

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Sympatisk, fleksibel, effektiv, og svært dyktig. Gir pasienten god innsikt og tillit til det som skjer og svarer kort og presist på alle spørsmål. Det er tydelig at han har stor kunnskap i sitt fagfelt.

God lege

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Jeg har gått til ham i mange år og er godt fornøyd. Han er kunnskapsrik og dyktig innen det jeg har gått til ham for og jeg har opplevd ham som en forståelsesfull og sympatisk person. Da han jobbet på Volvat og byttet til Colosseum Mann (C medical) så flyttet jeg like godt over mappen min også. Har ikke opplevd noe negativt. Noen refererer til høy pris. Det kan så være, men han setter ikke prisen og i tillegg er det verdt pengene når man slipper å stå 4mnd i kø i det offentlige.

Førsteklasses

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Var der inne for sterelusering, og gruet meg noe voldsomt, da jeg hadde lest andres erfaringer angående sterelisering, og det var ikke noe beroligende lesning.

Hadde jeg visst hvor profesjonelt dette ble gjennomført, og og hvor bra behandling jeg fikk, hadde jeg ikke gruet meg i det heletatt.

Det beste sykehuset jeg noensinne har vært i besittelse med.

Ikke det billigste alternativet, men overbevist om at det er det beste.

Meget bra

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Bestilte time på Colloseum mann og fikk time et par dager etter.
Møtte hos Trond Jørgensen og etter en grundig undersøkelse fikk jeg en gjennomgang av det jeg var inne for og jeg hadde jo flere spørsmål som jeg fikk tydlige svar på. Prøver ble tatt og 3 dager etter kunne jeg logge meg inn og fikk svar med kommentar fra Trond Jørgensen. Jeg føler
Meg veldig godt ivaretatt !