Trond Jørgensen

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1986)

Colosseum Mann Telefonnummer22 60 00 5022 60 00 ...
Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo

Siste vurderinger av Trond Jørgensen

Meget bra

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Bestilte time på Colloseum mann og fikk time et par dager etter.
Møtte hos Trond Jørgensen og etter en grundig undersøkelse fikk jeg en gjennomgang av det jeg var inne for og jeg hadde jo flere spørsmål som jeg fikk tydlige svar på. Prøver ble tatt og 3 dager etter kunne jeg logge meg inn og fikk svar med kommentar fra Trond Jørgensen. Jeg føler
Meg veldig godt ivaretatt !

Dyktig og imøtekommende kirurg.

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Velger å skrive en anbefaling her, da nåværende rating på tre stjerner ikke står i stil med behandlingen jeg har fått som pasient.

Har møtt Jørgensen ved to anledninger.
Første gang i tenårene, da ble frenulum og forhuden skåret bort.
Inngrepet som ble gjort er jeg utrolig fornøyd med.
Det estetiske må komplimenteres til aller høyeste grad. Måten jeg ble behandlet på som pasient har vært upåklagelig.
Når jeg i nyere tid (ti år senere) ville undersøke noen smerter i penis, falt det seg naturlig å oppsøke Jørgensen på nytt.
Møtet med legen var nok en gang veldig tilfredsstillende.

Dette er en mann du trygt kan la overse dine edlere deler. Anbefales på det varmeste.

Rolig og interessert

Hei,
Har hatt glede av å møte Trond Jørgensen 4 ganger nå. Jeg har hatt problemer i snart 20 år og vært hos utallige leger m, spesialister og rådgivere. Jørgensen lyttet og utfordret meg og slik det ser ut nå er problemene mine helt borte. Trond er grundig og vil ditt beste. Kan anfales på det sterkeste!

Veldig positiv og informativ!

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Hadde en veldig god opplevelse ved det som lett kan være en ubehagelig us. Fikk god informasjon og et godt opplegg for oppfølging.
Kan anbefales!

Better bedside manner

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Frankly I was not happy with the way he would let me lie naked on the examination bed while he took a phone call. A medical doctor with a better bedside manner would have the consideration to ask me to cover myself up not just for its own sake but also if one of his assistants should enter the consulting room.
I also could not help noticing that he has prominently displayed on the wall a certificate from his alma mater declaring that he has attained high marks in his examinations. I found that amusing and a touch "blowing your own trumpet".
Last, after I entered his surgery I had to close the door myself. A thoughtful doctor would have closed the door behind me to establish a safe space for a debut consultation.