Trond Jørgensen

Autorisasjon (1986)

Siste vurderinger av Trond Jørgensen

Førsteklasses

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Var der inne for sterelusering, og gruet meg noe voldsomt, da jeg hadde lest andres erfaringer angående sterelisering, og det var ikke noe beroligende lesning.

Hadde jeg visst hvor profesjonelt dette ble gjennomført, og og hvor bra behandling jeg fikk, hadde jeg ikke gruet meg i det heletatt.

Det beste sykehuset jeg noensinne har vært i besittelse med.

Ikke det billigste alternativet, men overbevist om at det er det beste.

Meget bra

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Bestilte time på Colloseum mann og fikk time et par dager etter.
Møtte hos Trond Jørgensen og etter en grundig undersøkelse fikk jeg en gjennomgang av det jeg var inne for og jeg hadde jo flere spørsmål som jeg fikk tydlige svar på. Prøver ble tatt og 3 dager etter kunne jeg logge meg inn og fikk svar med kommentar fra Trond Jørgensen. Jeg føler
Meg veldig godt ivaretatt !

Dyktig og imøtekommende kirurg.

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Velger å skrive en anbefaling her, da nåværende rating på tre stjerner ikke står i stil med behandlingen jeg har fått som pasient.

Har møtt Jørgensen ved to anledninger.
Første gang i tenårene, da ble frenulum og forhuden skåret bort.
Inngrepet som ble gjort er jeg utrolig fornøyd med.
Det estetiske må komplimenteres til aller høyeste grad. Måten jeg ble behandlet på som pasient har vært upåklagelig.
Når jeg i nyere tid (ti år senere) ville undersøke noen smerter i penis, falt det seg naturlig å oppsøke Jørgensen på nytt.
Møtet med legen var nok en gang veldig tilfredsstillende.

Dette er en mann du trygt kan la overse dine edlere deler. Anbefales på det varmeste.

Rolig og interessert

Hei,
Har hatt glede av å møte Trond Jørgensen 4 ganger nå. Jeg har hatt problemer i snart 20 år og vært hos utallige leger m, spesialister og rådgivere. Jørgensen lyttet og utfordret meg og slik det ser ut nå er problemene mine helt borte. Trond er grundig og vil ditt beste. Kan anfales på det sterkeste!

Veldig positiv og informativ!

Klinikk: Colosseum Mann Skrevet

Hadde en veldig god opplevelse ved det som lett kan være en ubehagelig us. Fikk god informasjon og et godt opplegg for oppfølging.
Kan anbefales!