Tore Sandanger

Asker Endoskopiklinikk

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1989)

Asker Endoskopiklinikk Telefonnummer66 76 06 9066 76 06 ...
Knud Askers vei 28B, Trekanten senter 1383 Asker

Siste vurderinger av Tore Sandanger

Uhøflig, sur og lite interessert

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Legen var lite sympatisk og ikke interessert i å høre om mine symptomer.
Da undersøkelsen startet fikk jeg noe beroligende og husker ikke hva som skjedde mellom dette og til jeg opplevde å bli holdt fast uten å helt skjønne hvor jeg var med en gang.
Legen kjeftet på meg for at jeg ikke lå stille og gikk inn på kontoret sitt.
Da sykepleieren ba han om å komme å snakke med meg kom legen og sa at han ikke kunne samarbeide med sånne som meg, og at jeg antageligvis ikke trengte denne undersøkelsen men burde stresse mindre og slutte å drikke brus med kullsyre. Noe han faktisk ikke vet om jeg gjør...
Det var en lite hyggelig opplevelse, og jeg kommer ALDRI til å gå tilbake dit!
Sykepleieren var hyggelig.

Jeg har ikke skåret noen stjerner fordi verken service, tillitt, kommunikasjon, tid eller evne til å lytte var tilstede.

Usympatisk , stresset og ukoselig

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Anbefaler ikke denne legen . Jeg hadde gruet meg lenge for denne undersøkelsen og han var frekk, alt for stresset og hadde ingen forståelse for at jeg syntes at dette var ubehagelig . Han presisere at han hadde dårlig tid og at jeg måtte ta meg sammen for at han skulle bli ferdig . Dårlig opplevelse , følte meg ikke ivaretatt og sitter igjen med en vond klump i magen med tanke på at han hadde flere pasienter som får samme behandling som meg .

Kald, uempatisk lege

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Dette er ikke stedet for deg som opplever gastroundersøkelser som ubehagelig eller er litt nervøs. Da vil du ikke bli møtt med empati eller profesjonalitet, men av avvisning, irritasjon og dårlig tid. Dette stedet anbefales ikke til noen.

Profesjonell og ivaretagende

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Velorganisert og vennlig service da jeg kom til koloskopi. Jeg opplevde meg både sett og ivaretatt av lege Tore Sandanger og hans assistent. Jeg ble godt forberedt på hva som skulle gjøres, og gjennom undersøkelsen holdt legen meg løpende oppdatert om hva han så. Sikkert håndlag og beroligende fremferd fra teamets side gjorde undersøkelsen minimalt ubehagelig. Meget god og forståelig orientering om resultatene.

Nonchalant. Uempatisk.

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Fikk beroligende intravenøst og undersøkelsen startet brått og uten at jeg var klar mentalt . Opplevde at legen var uinteressert i å høre på mine opplysninger. Han visste alt allerede. Måtte insistere på at han hørte på noe. Undersøkelsen gjorde svært vondt. Det måtte avbrytes. Følte meg som en sutre kopp. Legen gikk uten å si noe da han måtte gi opp. Jeg fikk beskjed av sykepleier at jeg husket dårlig pga valium. At jeg hadde fått fortalt om tidligere ting osv. Jeg fortalte ting i full fart mens jeg gikk meditasjonen og us startet. Dette var en brå og ubehagelig opplevelse. Legen er anerkjent god, men kan anbefales å ta seg et kurs i kommunikasjon og etikk.Jeg vil aldri dit mer.