Tore Sandanger

1 vurdering

Siste vurderinger av Tore Sandanger

Bestemt

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Har forsøkt gastroskopi på Aleris uten hell og fikk anbefalt Asker endoskopikl. av fastlege. Samtale og informasjon i forkant var utmerket. Fikk beroligende sprøyte og undersøkelsen skulle påbegynnes. Jeg rakk vel knapt å få skopet i nærheten av svelget før jeg vred på hodet og følte ubehag. Dermed ble u.s avbrutt og jeg fikk ingen ny sjanse til å prøve på nytt. Ba om at jeg ville forsøke på nytt, men legen var bestemt og klar på at det var nytteløst. Tok av sine handsker og gikk. Jeg gikk, sløv etter sprøyten, skuffet og slukøret ut. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor det ikke ble gjort et forsøk til, og hadde ønsket at de hadde sagt det før undersøkelsen startet, at " du får kun ett forsøk". Kanskje det ikke hadde hjulpet i mitt tilfelle, men jeg hadde ihvertfall gjort et iherdig forsøk da. Ble veldig lei meg!

Dyktig og inkluderende

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Blir møtt av hyggelig personale i resepsjonen. Vel inne og "avkledd" blir man tatt på alvor , lyttet til og beroliget. Får god informasjon før, under og etter undersøkelsen som utføres på høyt faglig nivå (har noe å sammenlikne med). Rask tilbakemelding til fastlege.

Svært godt fornøyd

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med Asker endoskopiklinikk. Selvfølgelig mest med doktor Sandanger, men resten av personalet fortjener også ros.

Jeg fikk god informasjon, både i forkant og underveis. Spesielt fornøyd var jeg med at de tok min redsel for en ubehagelig undersøkelse på alvor. Legen var klar og tydelig på videre fremdrift. Han ga tydelige svar som samtidig virket beroligende. Diagnosen var rett og behandlingen virket ;-)

Den gang jeg var der, var det praktisk talt ingen ventetid. Har forstått at klinikken nå er offentlig, dermed kan jeg ikke stå inne for hvordan ventetidene er nå.