Tore Sandanger

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1989)

Asker Endoskopiklinikk Telefonnummer66 76 06 9066 76 06 ...
Knud Askers vei 28B, Trekanten senter 1383 Asker

Siste vurderinger av Tore Sandanger

Profesjonell og faglig dyktig

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Svært dyktig og erfaren gastroenterolog. Hjelpepersonellet var vennlige og serviceinnstilt.
Jeg har vært til flere koloskopier tidligere hos andre.
Dr. Sandanger ga god informasjon og gjennomførte undersøkelsen raskt og effektivt.
Uten tvil den jeg ønsker skal utføre koloskopier på meg i tiden framover. Anbefales!

Høflig og hyggelig personale.

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Jeg har vært hos Tore Sandanger flere ganger opp igjennom årene. Føler meg trygg og ivaretatt av både lege og øvrige personale. God informasjon både før og etter undersøkelse. Ikke noe negativt å bemerke her 😊

Uhøflig, sur og lite interessert

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Legen var lite sympatisk og ikke interessert i å høre om mine symptomer.
Da undersøkelsen startet fikk jeg noe beroligende og husker ikke hva som skjedde mellom dette og til jeg opplevde å bli holdt fast uten å helt skjønne hvor jeg var med en gang.
Legen kjeftet på meg for at jeg ikke lå stille og gikk inn på kontoret sitt.
Da sykepleieren ba han om å komme å snakke med meg kom legen og sa at han ikke kunne samarbeide med sånne som meg, og at jeg antageligvis ikke trengte denne undersøkelsen men burde stresse mindre og slutte å drikke brus med kullsyre. Noe han faktisk ikke vet om jeg gjør...
Det var en lite hyggelig opplevelse, og jeg kommer ALDRI til å gå tilbake dit!
Sykepleieren var hyggelig.

Jeg har ikke skåret noen stjerner fordi verken service, tillitt, kommunikasjon, tid eller evne til å lytte var tilstede.

Usympatisk , stresset og ukoselig

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Anbefaler ikke denne legen . Jeg hadde gruet meg lenge for denne undersøkelsen og han var frekk, alt for stresset og hadde ingen forståelse for at jeg syntes at dette var ubehagelig . Han presisere at han hadde dårlig tid og at jeg måtte ta meg sammen for at han skulle bli ferdig . Dårlig opplevelse , følte meg ikke ivaretatt og sitter igjen med en vond klump i magen med tanke på at han hadde flere pasienter som får samme behandling som meg .

Kald, uempatisk lege

Klinikk: Asker Endoskopiklinikk Skrevet

Dette er ikke stedet for deg som opplever gastroundersøkelser som ubehagelig eller er litt nervøs. Da vil du ikke bli møtt med empati eller profesjonalitet, men av avvisning, irritasjon og dårlig tid. Dette stedet anbefales ikke til noen.