Asad Ali

Aleris Frogner - Oslo

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

1997

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Asad Ali

Nøyaktig og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg grudde meg lenge til kolonoskopien, men ble møtt av to hyggelige sykepleiere/assistenter. Pulsen gikk ned. De smilte og roet meg ned. Så kom legen Asad Ali og da ble pulsen enda roligere - han lyttet, forklarte og roet meg ned. En så dyktig lege med så mye kunnskap om hvordan man skal snakke med en urolig pasient er en sjeldenhet! Ingen smerte, ingen stress, mens jeg lå på benken og ble undersøkt. Takker så mye for en grundig tarmsjekk med rolig og trygg atmosfære.

Imøtekommende og profesjonell

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Grei og profesjonell lege. En føler seg sett og lyttet til. Var engstelig for koloskopi men han informerte godt og gjennomførte på så smidig og smertefri måte som mulig. Dessuten var hyggelig sykepleier til stede som snakket om sol og vind og fikk meg på andre tanker. Kjapp og grei opplevelse! Tusen takk!

Meget dyktig lege

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Flott lege som er både imøtekommende, profesjonell og menneskelig. Flink til å forklare før, under og etter undersøkelsen. Var enkelt å komme i kontakt med ham i ettertid. Bra til å følge opp. Anbefales.

Flink og behagelig lege.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Var utrolig bekymret for å ta koloskopi, men Asad var rolig og forklarte alt han gjorde på en behagelig måte.
Følte meg trygg fra jeg kom inn i behandlingsrommet til jeg forlot sykehuset.
Anbefales.

Dr.Asad Ali er sympatisk, informativ og tillitsvekkende.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Fra å oppleve at denne dagen skulle være en av de verste dagene i livet, ble dette et møte som gjorde dette til en av de beste. Fra jeg ble hentet av sympatiske,humoristiske og omsorgsfulle assistent Caroline, dempet angsten for undersøkelsen seg betraktelig. Vel inne hos Dr.Asad Ali opplevde jeg en god og trygg atmosfære, med meget god informasjon både før, under og etter undersøkelsen. FOR noen flotte mennesker jeg møtte. Disse to anbefales på det sterkeste. Godt og trygt at det finnes et slikt tilbud👍