Asad Ali

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1997)

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer920 97 217920 97 2 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Asad Ali

En forferdelig opplevelse

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Gruet meg veldig til behandlingen, og legen gjorde dette, om mulig, enda verre. Han var alt annet enn forståelsesfull, han fremstod som "hard" og ufølsom. Det var ingen medfølelse å få. Jeg dro sjokkert derfra, med tårene langt nedover kinnene, og drar aldri tilbake. De øvrige ansatte på klinikken var fantastiske.

Upåklagelig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Ble godt tatt imot og gikk grundig i gjennom sykdomshistorikk. Virker å være veldig faglig solid og oppdatert.
Gjennomførte gastroskopi raskt og trygt. Jeg følte meg godt ivaretatt og kan anbefale Asad på det varmeste.

Nøyaktig og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg grudde meg lenge til kolonoskopien, men ble møtt av to hyggelige sykepleiere/assistenter. Pulsen gikk ned. De smilte og roet meg ned. Så kom legen Asad Ali og da ble pulsen enda roligere - han lyttet, forklarte og roet meg ned. En så dyktig lege med så mye kunnskap om hvordan man skal snakke med en urolig pasient er en sjeldenhet! Ingen smerte, ingen stress, mens jeg lå på benken og ble undersøkt. Takker så mye for en grundig tarmsjekk med rolig og trygg atmosfære.

Imøtekommende og profesjonell

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Grei og profesjonell lege. En føler seg sett og lyttet til. Var engstelig for koloskopi men han informerte godt og gjennomførte på så smidig og smertefri måte som mulig. Dessuten var hyggelig sykepleier til stede som snakket om sol og vind og fikk meg på andre tanker. Kjapp og grei opplevelse! Tusen takk!

Meget dyktig lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Flott lege som er både imøtekommende, profesjonell og menneskelig. Flink til å forklare før, under og etter undersøkelsen. Var enkelt å komme i kontakt med ham i ettertid. Bra til å følge opp. Anbefales.