Asad Ali

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1997)

Oslo Endoskopi AS Telefonnummer920 97 217920 97 2 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Asad Ali

Flink og behagelig lege.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Var utrolig bekymret for å ta koloskopi, men Asad var rolig og forklarte alt han gjorde på en behagelig måte.
Følte meg trygg fra jeg kom inn i behandlingsrommet til jeg forlot sykehuset.
Anbefales.

Dr.Asad Ali er sympatisk, informativ og tillitsvekkende.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Fra å oppleve at denne dagen skulle være en av de verste dagene i livet, ble dette et møte som gjorde dette til en av de beste. Fra jeg ble hentet av sympatiske,humoristiske og omsorgsfulle assistent Caroline, dempet angsten for undersøkelsen seg betraktelig. Vel inne hos Dr.Asad Ali opplevde jeg en god og trygg atmosfære, med meget god informasjon både før, under og etter undersøkelsen. FOR noen flotte mennesker jeg møtte. Disse to anbefales på det sterkeste. Godt og trygt at det finnes et slikt tilbud👍

En helt fantastisk lege 😊

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Tok koloskopi i går, gruet meg veldig da det florerer mange opplevelser på det området.

Allerede i resepsjonen ble du møtt med smil og vennlighet . Da jeg ble hentet av legen følte jeg med en gang en trygghet som ikke kan beskrives. Assistent Rita var også veldig hyggelig. Du fikk følelsen av at de begge gjorde noe for DEG, du var ikke bare en i "rekken".

Undersøkelsen var ikke noe å grue for , legen informerte hele tiden. I tillegg samtale både før og etter. Da jeg til og med ble fulgt opp etter hjemreise - har jeg bare dette å si : Asad, du er et fantastisk menneske 👍

Trygg og sympatisk

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Var hos Ali på koloskopi i dag. Hadde gruet meg på forhånd, men ble møtt på en svært betryggende måte. Han var veldig trygg, smilende men veldig rolig, forklarte svært godt, og jeg følte meg sett og lyttet til. Kunne ikke ønsket meg noe annerledes, og hele undersøkelsen forløp svært greit. Den eldre kvinnelige sykepleieren som var til stede var også veldig fin og trygg.

Fantastisk lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Terningkast 6. Sympatisk, imøtekommende, hyggelig, faglig på topp , kommuniserer på nivå med pasienten .
Dette er legen for deg som har skrekk for slanger, spiller på lag med pasienten .
Grundige informasjon både før og etter undersøkelsen.
Dessuten har han med seg en voksen sympatisk og enestående sykepleier på teamet.