Even Holt

Hjertespesialist og indremedisiner

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1993)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Even Holt

Kunnskapsrik, kyndig og grundig.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Har hatt diagnosen atrieflimmer gjennom mange år før jeg var så heldig å komme til Even Holt. Etter grundige undersøkelser og oppfølginger fra Even Holts side, ble jeg abladert ved Rikshospitalet i september 2016.
Nå, et år etterpå, har jeg kunnet seponere hjertepillene som jeg hadde brukt gjennom lengre tid.
En deilig følelse endelig å være flimmerfri!
Og om et års tid til kan jeg høyst sannsynlig også seponere Xarelto (blodfortynnende medisin).
Even Holt er alltid imøtekommende, og jeg er ham evig takknemlig. Jeg kan anbefale han og hans team på Moloklinikken på det varmeste.

Kan ikke være særlig seriøst - 8 mnd. ventetid

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Det tok nesten 1 måned fra fastlegen sendte rekvisisjon, til jeg fikk brev om time til undersøkelse.

Og i brevet sto det at jeg skulle undersøkes 7 måneder senere.

Altså en ventetid på ca. 8 måneder fra fastlegen mente jeg absolutt burde vurderes av en spesialist, til jeg fikk undersøkelsestime.

Har man problemer med hjertet som bør undersøkes av spesialist er ikke en så lang ventetid særlig tillitsvekkende.

Tilstede for pasienten og byr på seg selv.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Molonklinikken på Fornebu har særdeles vennlige og tilstedeværende ansatte i møte med pasienten.

Jeg ble ikke bare grundig undersøkt,men
fikk i tillegg følge med på selve undersøkelsen.

Dr.Holt forklarte grundig hver måling .
Språkbruken er pasientvennlig og fargerik og han er i dialog med folk og forsikrer seg om at alt er forstått.
Anbefaler både Dr. Vegard og Dr.Holt til deg som ønsker kunnskapsrike og hyggelige leger.:)

Tillitvekkende og grundig

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Etter tidligere kreftbehandlinger med tøffe strålebehandlinger og cellegiftkurer har jeg nå kommet i en risikogruppe for "senskader", spesielt med tanke på hjertet.

Jeg fikk henvisning til Moloklinikken. Fikk time 3 måneder senere. Sendte dem en mail om at jeg gjerne ville ta en avbestilt time. 3 dager senere kom jeg til da jeg kunne stille på 4 timers varsel.

Gjennomførte sykkeltest. Var deretter inne på kontoret hos Even Holt som forsikret seg om at han hadde forstått "problemstillingen", og viste meg at han hadde grundig kunnskap om denne. Han forklarte resultatet av belastningstesten, og gjennomførte deretter ultralyd av hjertet, samt ultralyd av halsen.

Jeg følte at vi kommuniserte veldig godt, og han viste at han tok mine bekymringer på alvor. Han virket også godt kjent med senskadeproblematikk (noe jeg tidligere har opplevd at fastleger og spesialister ikke har vært).

Jeg følte meg veldig glad og beroliget etter undersøkelsen, som jeg oppfattet som grundig.Han satte meg også opp til kontroll om 2 år, uten at jeg spesifikt måtte be om dette.

Traff aldri legen

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Jeg hadde time, men klarte ikke å finne ut når jeg skulle komme - hverken på telefon eller ved å møte opp personlig. Måtte gi opp og finne meg en annen spesialist.

Monoklinikken må ha en betjent telefontjeneste som besvarer de som ringer - eller ikke ha telefontjeneste i det hele tatt.

Det er sikker lønnsomt med automatiske mottak av kunder, men jeg opplevde dette ikke tilgjengelighet i det hele tatt (jeg er dataingeniør, og jobber med elektronikk daglig)