Even Holt

Hjertespesialist og indremedisiner

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1993)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Even Holt

Traff aldri legen

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Jeg hadde time, men klarte ikke å finne ut når jeg skulle komme - hverken på telefon eller ved å møte opp personlig. Måtte gi opp og finne meg en annen spesialist.

Monoklinikken må ha en betjent telefontjeneste som besvarer de som ringer - eller ikke ha telefontjeneste i det hele tatt.

Det er sikker lønnsomt med automatiske mottak av kunder, men jeg opplevde dette ikke tilgjengelighet i det hele tatt (jeg er dataingeniør, og jobber med elektronikk daglig)

En lege som bryr seg om deg.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Hadde fått diagnosen hjerteflimmer på Bærum Sykehus ved kontroll av pacemaker. Ble satt på betablokker som reduserte min aktivitet til å være sløv og søvnig,noe jeg ikke ville være med på.Hadde også avtale hos KAL Klinikken noen uker senere, hvor han kutta ut betablokker og Pradaxa blodfortynnende medisin. Fikk Eliquis som ga meg et liv uten neseblødning.Ble sendt til Bærum sykehus for elektrosjokk som jeg gjorde 3 ganger.17 Mars var jeg på Rikshospitalet for Ablasjon. På kontroll i dag 9 Mai . var hjerte uten flimmer og jeg kan trene og arbeide som før. Dette har vært helt fantastisk. Om et år kan det hende jeg kan slutte med blodfortynnende medisin

Dr. Holt

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Tydelig og grundig lege som i tillegg tar seg tid til å lytte til hva pasienten har å si. Gir god informasjon.

Fantastisk flink hjertelege.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Even Holt er kunnskapsrik, alltid imøtekommende, og jeg føler at jeg blir tatt godt vare på. Han er nøye og bruker tid på å forklare. Han er der når du trenger ham - og er handlingsdyktig "når det gjelder".
Første gang jeg fikk hjelp var i 2009, og nå i 2016 har jeg fortsatt bare lovord å si om ham.
Han tar imot på kort varsel, og jeg opplever fantastisk god service både fra ham og alle medarbeiderne på klinikken.

Stresset

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Hadde det fryktelig travelt,og kommuniserte dårlig med pasient.Svarte ikke på konkrete spørsmål om resultater,og brukte ca. 10-13 minutter på 2 legebesøk.rapporten til fastlege var også kort og uten svar på vurdering av plakk.