Sjur Humerfelt

Tlf: 22 02 68 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sjur Humerfelt

Effektivitet fremfor kvalitet?

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

KAL klinikken er super på alle måter.

Humerfelt ble av undertegnede ikke oppfattet som særlig lyttende eller en som tok seg tid til å lytte til symptomer og situasjoner problemer oppstår.

Viker likevel faglig dyktig, men på grunn av hastverkstilnærmingen vil nok viktig informasjon ikke tilkomme legen, og pasient vil nok ikke få så god hjelp som en trolig vill kunne fått.

En kjekk og grei og litt nedlatende holding skaper heller ikke trygghet og en følelse av å bli ivaretatt.

Overkjørende

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Da jeg var der for første gang var han veldig opptatt av å fortelle om seg selv, kom med flere politisk ukorrekte spøker, og var lite interessert i å høre om grunnen til at jeg faktisk hadde fått henvisning til spesialist. Da testresultatene ikke viste det han hadde forventet, ble han nærmest fornærmet på meg, og stilte en masse spørsmål han ikke ga meg tid til å besvare.

En fordel med denne legen er at han tar grundige tester.

Han er uten tvil en god lege dersom man har symptomer som klart indikerer en diagnose, men er vanskelig å forholde seg til når symptomene er vage.

Derimot må jeg applaudere alle resepsjonistene og de ansatte som utførte pustetester etc. Virkelig hyggelige, profesjonelle, og behagelige å være rundt!

Beste legen!

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Ganske så ærlig og god lege! Har aldri møtt på så god lege. Lytter til og gir svar på alt jeg lurer på.

Dyktig og proff

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Erfaren og dyktig spesialist med lang fartstid. Tar seg tid, undersøker grundig, spør og graver til han har hele bildet. Jeg har fått god hjelp, blir lyttet til, får svar på alle slags spørsmål knyttet til min helsesituasjon og tilstand. Dette er svært betryggende og godt, man føler seg ivaretatt som pasient. Humerfelt er en klar og tydelig bergenser med humor, down to earth.