Zoran Radunovic

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1996)

Siste vurderinger av Zoran Radunovic

Faglig dyktig,hyggelig,mennesklig og varm lege/person

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Både min mann og jeg har vært henvist til ham opptil 2 ganger. Han har en utrolig behagelig måte å kommunisere på, og ikke minst er han utrolig dyktig cardiolog.Da han ikke fant noe galt m hjertet mitt,gikk han grundig inn på hva dette ellers kunne være. Vi satte oss ned og jeg forklarte om mine plager, han lyttet og fant ut at jeg hadde bivirkninger som skyldes en med. jeg har brukt over flere år. Noe min fastlege ikke hadde forstått!

Vi får ikke fullrost Zoran godt nok! Anbefaler ham på det varmeste. Slik BURDE alle leger håndtere pasientene.

Dyktig og hyggelig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter å ha vært på et sykehus i Oslo og fått uklare beskjeder fikk jeg en second opinion fra Dr Zoran. Han tok seg god tid og forklarte nøye. Han var faglig dyktig og meget hyggelig. Anbefales!

Meget hyggelig og kunnskapsrik lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har vært hos han to ganger og fått god hjelp. Han er bare fantastisk og er en lege som du kan diskutere med og han svarer på alle spørsmål du stiller.

Den beste og mest kunnskapsrike legen i Oslo

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En kjempe hyggelig og varm person! Man får tillit til legen raskt og han bruker god tid på å både forklare og spørre om det er noe. Uten tvil beste legen med strålende bra kunnskap. Anbefales på det sterkeste dersom man ønsker en god, rask og grundig behandling.

Kompetent og omgjengelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Høy kompetanse, varm og hyggelig person som en rask får tillit til. Senteret fungerer godt. Anbefales!