Zoran Radunovic

Autorisasjon (1996)

Siste vurderinger av Zoran Radunovic

Strålende fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Svært god opplevelse. Jeg har vært hos Dr. Radunovic to ganger, og min far har også vært hos ham. Like god erfaring begge ganger. Jeg ble møtt av en meget vennlig, tillitsvekkende og åpenbart kunnskapsrik lege. Han forklarte alt på en måte jeg kunne forstå uten å overforenkle og svarte grundig på alle spørsmål jeg hadde. Virket å oppriktig bry seg, men samtidig fullt ut profesjonell. Følte heller ikke at han hadde hastverk med å få meg ut og neste pasient inn, og likevel opplevde jeg ingen forsinkelser før egen time. Rett og slett den beste erfaringen jeg har hatt med en lege uansett kategori.

Resten av personalet ved klinikken ga også et godt inntrykk. Jeg forholdt meg foruten Zoran mest til en ved navn Marianne, som ordnet med 24-timers-EKG, og hun var også forbilledlig profesjonell og vennlig.

Må også gi klinikken annen ros: Jeg måtte avlyse en time, og ga da beskjed om at jeg som student bosatt i nærheten kunne møte på kort varsel hvis det kom avbestillinger. Slikt pleier å gå i glemmeboken, men her ble det fulgt opp, og jeg fikk ny time på kort varsel da en annen avbestilte. Slikt sparer tid for både klinikken, andre pasienter og meg.

Alt i alt en veldig god erfaring både med klinikken generelt og Dr. Radunovic spesielt.

Tillitsvekkende og meget hyggelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Han er en lege du med en gang får tillit til. Han er rolig og får deg til å slappe av, og han virker meget grundig i sine undersøkelser.
Han har dessuten humoristisk sans- ingen dårlig egenskap det i denne bransjen.
Han er en lege jeg absolutt vil anbefale til mine bekjente som trenger en kardiologisk undersøkelse.

Særdeles hyggelig møte!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Var hos Zoran for første gang i dag, og dette er uten tvil den hyggeligste legen jeg har vært hos. I tillegg særdeles kunnskapsrik! Mektig imponert.

Behagelig, trygg og faglig solid

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Zoran Radunovic opplevdes som en særdeles behagelig og faglig solid lege.

Han er en meget god kommunikator og virker grundig i det han gjør.

I tillegg er han også blid!

Max score.

Sympatisk og grundig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Utrolig sympatisk lege som var grundig og kommuniserende.

Forklarte fortløpende hva han skulle gjøre på en pedagogisk måte.