Georg Panczel

Georg Panczel er plastikkirurg i Stavanger

Siste vurderinger av Georg Panczel

Perfeksjonist

Klinikk: Aleris Colosseum Stavanger Skrevet

Jeg var nerøs før timen men når jeg kom inn til Georg merket jeg godt at dette gjør han daglig. Måten Georg behandlet meg når han ser på hva han kan gjøre er som om jeg var en ting(posetivt ment) Det var liksom så normalt for han. Dette har han sett så mange ganger før.
Han lyttet til ønsker og ser på hva som er mulig.
Georg er tilgjengelig på telefon hele tia. *Det er bare å ta kontakt om det er noe* sier han.
De gangene jeg har hatt tatt kontakt har det tatt få sekunder før jeg har fått svar. Det var noe jeg var litt usikker på. Da tok Georg meg inn en ekstra gang for å sjekke. Når han tegnet og målte merket jeg fort at han er ekstremt nøye. Ting han sa og komenterte tyder på at han er en perfeksjonist. Nå er det litt tidlig enda for å se det endelige resultatet. Men til nå ser det utrolig bra ut. Jeg er kjempe fornøyd. Georg er topp.
Jeg vil anbefale Georg på det sterkeste.
Måten Georg er på går over all forventing.
Tusen hjertelig takk Georg.
Du er rå🥰

Trygt og fin opplevelse

Klinikk: Aleris Colosseum Stavanger Skrevet

Veldig godt fornøyd med min opplevelse av Georg Panczel !! Ble godt ivaretatt flink å forklare og skjønne hva jeg personlig var ute etter... kan virkelig anbefales!!!
Resultatet ble akuratt som ønsket og kjempe god oppfølging etterpå!
En trygg og fin opplevelse

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Aleris Colosseum Stavanger Skrevet

Jeg hadde en god opplevelse hos Georg!
Jeg var veldig nærvøs i forkant av timen min, men han har en rolig væremåte og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt med en gang.
Dyktig, presis kirurg som hører på dine ønsker og gjør det beste for å gi deg nettopp det du vil ha.
Sykepleierene som jobbet med han var også utrolig flinke og gav god informasjon.

Utrolig dyktig kirurg

Klinikk: Aleris Colosseum Stavanger Skrevet

En kirurg som virkelig utfører en fantastisk jobb. Kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg hadde daglige plager før min operasjon som nå er helt borte.
Han er imøtekommende, tar seg god tid og har en væremåte som gjør at en føler seg i trygge hender.

Dette er en Pluss-tjeneste.