Profilbilde av plastikkirurg Jørgen Utvoll

Jørgen Utvoll

Profilbilde av plastikkirurg Jørgen Utvoll
Plastikkirurg

Om

Dr. Jørgen Utvoll er spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi. Han studerte medisin i Oslo og har lang erfaring innen alle former for brystkirurgi. Han er spesielt interessert i bryst og ansiktskirurgi.

Dr. Utvoll er partner og overlege ved Fornebuklinikken. Han har tidligere vært overlege ved plastikkirurgisk avdeling på Ullevål og Rikshospitalet ved Oslo universitetssykehus. Han har også arbeidet som assistentlege ved ortopedisk avdeling ved samme sykehus.

Han har gjennomført studie om smertebehandling hos pasienter operert med brystrekonstruksjon og har holdt presentasjoner på internasjonal kongresser og nasjonale kurs.

Dr. Utvoll er medlem i Den norske legeforening, Norsk plastikkirurgisk forening, Norsk forening for estetisk plastikkirurgi, International Society of Aesthetic Plastic Surgery (ISAPS), European Board of Plastic, Reconstructive and Aesthetic Surgery (EBOPRAS) og er leder av Spesialitetskomiteen i Plastikkirurgi i Norge.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2002)

Jørgen Utvoll er plastikkirurg i Bærum

Siste vurderinger av Jørgen Utvoll

Fantastisk dyktig, nøye og seriøs

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Hele prosessen fra første møte til gjennomført inngrep var utrolig profesjonell med fantastisk resultat. Utrolig god oppfølging og var trygg hele tiden.

Meget dyktig.

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Omtenksom, imøtekommende og svært løsningsorientert med særdeles god faglig ekspertise.
Kjempefornøyd 😊

Trygg , dyktig og tilgjengelig.

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Dr.Utvoll opererte mine bryster, jeg ønsket større men naturlige da jeg fra før hadde nesten ingenting.
Men ønske var at ingen skulle legge merke til det-altså naturlige.
I forkant var han realistisk , og veiledende på en god måte som gjorde meg sett.
Han var tilgjengelig i ukene etter, og jeg ringte han etter noen dager på kveldstid. Han svarte og tok seg tid, alt var veldig bra.
Jeg er meget fornøyd med resultatet , og vil gjerne anbefale han og bruke han igjen. Personalet på klinikken var helt nydelige, dette var viktig for meg da jeg grydde meg veldig. Et veldig hyggelig sted og opplevelse i en for meg sårbar situasjon.

Trygg og god

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jørgen er en flink og troverdig kirurg som får deg til å føle deg hørt og sett. Resultat ble perfekt!

Anbefaler!

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Han har en genuin tilnærming. Hele prosessen oppleves trygg fra start og til slutt - og med god oppfølging i etterkant.

Anbefaler Dr. Utvoll.