Kjell Ulrik Sandvig

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1982)

Oslo Øyelegesenter Telefonnummer22 93 12 6022 93 12 ...
Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo
Kjell Ulrik Sandvig er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Ulrik Sandvig

Dyktig kirurg

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Ble operert av Kjell Sandvig i februar og har ikke sett så klart på det jeg kan huske, har fått en ny hverdag :) Gir ham de beste anbefalinger for faglig dyktighet, imøtekommenhet og punktlighet

Øyelege Kjell Ulrik Sandvig, er en meget dyktig behagelig lege å komme til, jeg er absolutt veldig fornøyd !

Klinikk: Kjell Ulrik Sandvig Skrevet

Hei!
Jeg har i mange år brukt linser, det har fungert greit, men når jeg fikk grå stær, begynte det å bli problematisk og jeg valgte da å gå til Øyelege for undersøkelse. Nå forstår jeg jo att linser er ett alternativ til briller og fungerer greit for de fleste, som det gjorde også for meg, men jeg må allikevel si att etter operasjonen er min hverdag fullstendig forandret!

Jeg ble operert ved Oslo Øyelegesenter av Øyelege Kjell Ulrik Sandvig for grå stær. Ved grå stær operasjon dekker det offentlige bare for monofokale linser, det gjør til att du mest trulig må bruke lesebriller også etter operasjonen. Men ved en egenandel kan man få multifokale linser, som gjør att man stort sett ser bra på alle avstander, jeg valgte dette. Nå bare noen dager etter operasjonen føler jeg meg som ett nytt menneske, jeg ser veldig bra på alle avstander og trenger ikke briller i hele tatt. Absolut meget fornøyd. Først var jeg inne for undersøkelse, jeg fikk en grundig forklaring på hvordan forløpet ville være, ved en operasjon og hva resultatet mest trulig ville bli. Jeg vil beskrive Sandvig som en meget rolig, behagelig lege og frem for alt meget dyktig, så jeg vil uten reservasjon anbefale han for den som vil ha en ny hverdag med perfekt syn!

Jeg vil også benytte anledningen til å takke Øyelege Sandvig for en meget velykket, smertefri operasjon!