Kjell Ulrik Sandvig

Kjell Ulrik Sandvig er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Ulrik Sandvig

Best .

Klinikk: Kjell Ulrik Sandvig Skrevet

Veldig fornøyd med hjelp jeg fikk med netthinneløsning og resultatet. Ser veldig bra . rask service før operasjon og god privat oppfølging.

Kunnskapsrik

Klinikk: Kjell Ulrik Sandvig Skrevet

Grå stær operasjon. Følte meg i trygge hender. Litt liteinformasjon verbalt, men skjema inneholdt det meste. Kunnskapsrik lege og til nå 4 uker etter siste operasjon (operert begge) føler jeg synet er blitt godt. Lesebriller, men kvitt progressive. Lysømfintlig og vansker med å åpne øyer om morgenen. Øyedråper fikser det. Alt i alt fornøyd og fremfor alt sitter jeg med en følelse av at denne legen kan det han driver med:-)

Takknemlig

Klinikk: Kjell Ulrik Sandvig Skrevet

Jeg har nylig opr Lasek, og resultatet er over all forventning. Minimalt med ubehag i etterkant av operasjonen (jeg forventet store smerter) og kan aldri huske å ha sett så godt. Beste pengene jeg har brukt!
Dr Sandvig fremsto som kunnskapsrik, profesjonell og rolig, og skapte trygghet. Kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og erfaren lege.

Klinikk: Kjell Ulrik Sandvig Skrevet

Har brukt denne øyelegen i mange år.Han opptrår rolig og profesjonell,vennlig.Svært flink kirurg.Denne legen kan virkelig det han holder på med.Han reddet synet på mitt høyre øye takket være rask diagnose og tlf. til Ullevål øyeavd. for operasjon.Evig takknemlig.Anbefales på det varmeste.Men de i resepsjonen har mye å lære når det gjelder service og høflighet.Får veldig følelsen av samlebånd og sure sykepleiere som er stresset og utålmodige.

Dyktig kirurg

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Ble operert av Kjell Sandvig i februar og har ikke sett så klart på det jeg kan huske, har fått en ny hverdag :) Gir ham de beste anbefalinger for faglig dyktighet, imøtekommenhet og punktlighet