Kristoffer Karpowicz

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1997)

Volvat Storo Telefonnummer0243002430 ...
Vitaminveien 1A 0485 Oslo
Kristoffer Karpowicz er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Kristoffer Karpowicz

Svært dyktig og tillitsvekkende!

Klinikk: Volvat Storo Skrevet

Vi har vært hos Kristoffer i flere omganger, over flere år med begge våre ørebarn. Kristoffer er dyktig, grundig og real! Har aldri følt at han har prøvd å selge oss ekstra tjenester, eller lurt oss, som man kan være litt nervøse for når man velger privat. Snarere tvert imot med denne legen. Anbefaler på det varmeste et besøk til Kristoffer, hvis man har barn med plager.

Hyggelig lege

Klinikk: Volvat Storo Skrevet

Hyggelig lege med mye kunnskap. Litt vanskelig å forstå alt han sa, siden han pratet litt gebrokkent svensk/norsk, så ble litt forvirrende å forstå hva han egentlig mente til tider. Men han forklarte flere ganger når jeg spurte og var veldig hyggelig. Han fant ut på 2 minutter hva problemet mitt er, noe min fastlege ikke har klart på tross av flere konsultasjoner.

Uvennlig, irritert og utydelig

Klinikk: Volvat Storo Skrevet

Kan nesten ikke tro at det er snakk om samme lege når jeg leser tidligere tilbakemeldinger om en vennlig og imøtekommende person som tar seg god tid. Jeg har aldri møtt noen mindre hyggelig og imøtekommende person i helsevesenet. Han virket utålmodig og irritert i utgangspunktet, svarte frekt og uvennlig på spørsmål, gjorde smertefulle undersøkelser uten å vise noe forståelse. I tillegg snakket han fort og utydelig på dårlig norsk, og når jeg stilte spørsmål virket han bare irritert og svarte enda mer bryskt og utydelig. Mulig jeg får den medisinske oppfølgingen jeg trenger, men mer ubehagelig og forvirrende legebesøk har jeg aldri vært borti.

Hyggelig, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig behagelig legetime på tross av ikke så behagelige undersøkelser som skulle gjøres. Jeg ble veldig beroliget av hans fremtoning og fikk god informasjon om hva som skulle skje, hva han observerte samt videre behandling og eventuelle senere undersøkelser som kunne gjøres om behandlingen han anbefalte ikke ga god nok virkning. Tilfeldig at jeg kom over han, men vil absolutt fortsette behandlingen hos ham. Vil anbefale ham på det sterkeste da det er en av de hyggeligste legetimene jeg har hatt.

Trygg, profesjonell og veldig flink

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Han var en utrolig imøtekommende lege. Veldig flink i sitt felt og dyktig på formidle informasjon. Jeg er veldig fornøyd med hjelpen vi fikk av han og kan virkelig anbefale han på det sterkeste.