Kristoffer Karpowicz

Kristoffer Karpowicz er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Kristoffer Karpowicz

Hyggelig, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig behagelig legetime på tross av ikke så behagelige undersøkelser som skulle gjøres. Jeg ble veldig beroliget av hans fremtoning og fikk god informasjon om hva som skulle skje, hva han observerte samt videre behandling og eventuelle senere undersøkelser som kunne gjøres om behandlingen han anbefalte ikke ga god nok virkning. Tilfeldig at jeg kom over han, men vil absolutt fortsette behandlingen hos ham. Vil anbefale ham på det sterkeste da det er en av de hyggeligste legetimene jeg har hatt.

Trygg, profesjonell og veldig flink

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Han var en utrolig imøtekommende lege. Veldig flink i sitt felt og dyktig på formidle informasjon. Jeg er veldig fornøyd med hjelpen vi fikk av han og kan virkelig anbefale han på det sterkeste.

Veldig flink med barn

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hadde barnet i fokus som pasient. Snakket til barnet og ikke bare til meg samt veldig behagelig fyr. Rolig og flink. Grundig og kunnskapsrik.

Dyktig og tålmodig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kristoffer er en veldig vennlig og hyggelig lege. Han tar seg god til å høre hva pasienten har å si. I motsetning til min fastlege fant Kristoffer diagnosen straks og forklarte til meg hvorfor jeg har vondt i øret og var villig til å svare på alle mine spørsmål. Han er erfaren og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste!

Utydelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kommer til han med langvarig tungpust. Syns han er uvøren under undersøkelser, vanskelig å forstå hva han sier da han snakker både dårlig norsk i tillegg til at han snakker fort. Føler at han har dårlig tid. Vil virkelig ikke følges opp hos han videre ettersom jeg følte meg forvirret og utrygg etter å ha vært hos han. Har måttet sitte å nøste opp i ettertid om hva det var han egentlig kan ha ment for å forstå hva han mente kunne være min diagnose. Er i helsevesenet selv og har virkelig ikke problemer med å forstå leger til vanlig.