Kristoffer Karpowicz

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1997)

Volvat Storo Telefonnummer0243002430 ...
Vitaminveien 1A 0485 Oslo
Kristoffer Karpowicz er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Kristoffer Karpowicz

Veldig flink med barn

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hadde barnet i fokus som pasient. Snakket til barnet og ikke bare til meg samt veldig behagelig fyr. Rolig og flink. Grundig og kunnskapsrik.

Dyktig og tålmodig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kristoffer er en veldig vennlig og hyggelig lege. Han tar seg god til å høre hva pasienten har å si. I motsetning til min fastlege fant Kristoffer diagnosen straks og forklarte til meg hvorfor jeg har vondt i øret og var villig til å svare på alle mine spørsmål. Han er erfaren og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste!

Utydelig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kommer til han med langvarig tungpust. Syns han er uvøren under undersøkelser, vanskelig å forstå hva han sier da han snakker både dårlig norsk i tillegg til at han snakker fort. Føler at han har dårlig tid. Vil virkelig ikke følges opp hos han videre ettersom jeg følte meg forvirret og utrygg etter å ha vært hos han. Har måttet sitte å nøste opp i ettertid om hva det var han egentlig kan ha ment for å forstå hva han mente kunne være min diagnose. Er i helsevesenet selv og har virkelig ikke problemer med å forstå leger til vanlig.

Alltid blid og hyggelig! Tar deg på alvor og gjør det beste for at du skal bli bra!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Anbefales på det sterkeste!
Stiller opp for deg og vil deg ditt beste! Behagelig. Rolig og snill. Kommer med gode råd og bruker tid på deg . Føler jeg går ut fra timen og alle spørsmål er besvart!

Dyktig, kunnskapsrik og meget hyggelig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Etter flere år med hyppige bihulebetennelser og en fastlege som kun skrev ut piller, bestilte jeg selv time hos Dr Karpowicz. Et litt tilfeldig valg etter googling. Han gjorde en grundig undersøkelse samtidig som han på en pedagogisk måte enkelt forklarte meg hva han anbefalte. 10 dager senere lå jeg på operasjonsbordet og fikk operert bihuler og nesemuslinger. Meget god oppfølging i etterkant og han er alltid tilgjengelig om du har noen spørsmål. I tillegg er han meget hyggelig å prate med og har alltid et smil på lur. Mine problemer er helt borte. Jeg kan virkelig anbefale denne legen.