Mads Henrik Strand Moxness

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1998)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Mads Henrik Strand Moxness er øre-nese-hals-lege i Trondheim

Siste vurderinger av Mads Henrik Strand Moxness

Stresset og arrogant

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Følte han tok meg veldig lite seriøst. Var ikke interessert i å høre om min sykehistorikk, og avbrøt ofte da jeg prøvde å fortelle/si noe som helst. Sa flere ganger at mange har det verre enn meg. Virket som han hadde det veldig travelt og ville ha meg ut så fort som mulig. Ikke verdt å betale over 1700 kr for 10 minutter.

Veldig dyktig og imøtekommende, anbefales!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Grunnet en stupeulykke var nesen min skjev og konstant tett. Tok kontakt med Aleris Solsiden og ble operert av Mads Moxness.

Mads er imøtekommende og veldig dyktig i jobben sin. Han ga en grundig forklaring om prosessen og hvordan han kunne løse problemene jeg hadde.
Operasjonen var vellykket og resultatet ble veldig bra, både tetthet og kosmetisk.

Fantastisk service og oppfølging av Mads og sykepleierne. De sørget for at jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

Anbefaler Aleris Solsiden og Mads Moxness på det sterkeste!

Arrogant, travel og stresset

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Det er lenge siden jeg har hatt en så dårlig opplevelse hos en praktiserende lege. Opplevde under samtlige konsultasjoner en arrogant og stresset lege som ikke informerte tilstrekkelig hverken før eller etter inngrep. Fikk utdelt et skriv etter operasjonen full av latinske ord og forkortelser de færreste uten ph.d i ØNH ville forstått seg på. Dessverre fikk jeg derfor ikke informasjon om alle medisiner som skulle tas etter nevnt inngrep. Heller ingen oppfølging etter inngrepet, og han hadde heller ikke tid til å besvare spørsmål pr tlf. Måtte til slutt oppsøke en annen privatpraktiserende spesialist. Hadde heller reist til en annen by enn å besøke denne «spesialisten» igjen.

Imøtekommende, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Mads Moxness er en veldig hyggelig og kunnskapsrik lege, som også innehar en pasientvennlig (mellommenneskelig) holdning; noe som gjør det enkelt å forstå hva han mener (ønsker å kommunisere). Jeg har vært hos han flere ganger og er like fornøyd hver gang. Oppfatter at han er genuint interessert i pasientene sine- og å hjelpe disse på best mulig måte.

Trygg og dyktig kirurg!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Utrolig hyggelig og imøtekommende mann!

Veldig fornøyd med resultatet etter neseoperasjon hos han, fikset på neseskillevegg og kosmetisk.
Han er ærlig, realistisk, og tar seg god tid med å forklare og svare på alt man lurer på.
Følte meg hørt og godt forstått.
Også godt ivaretatt både før, under og etter operasjonen.

Vil også skryte av de som tok imot meg før operasjonen, var utrolig nervøs og de var flinke til å forklare og berolige meg.
Samme med de som er på observasjon etter operasjon.
Alltid blide og hyggelige i telefonen er de også, uansett hvor mange ganger du ringer og svarer på alt.