Mads Henrik Strand Moxness

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1998)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Mads Henrik Strand Moxness er øre-nese-hals-lege i Trondheim

Siste vurderinger av Mads Henrik Strand Moxness

God pasientservice, kunnskapsrik og trygg.

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Er veldig fornøyd med operasjonen og pasientservicen. Ved å vise gode og faglige refleksjoner rundt hva han kunne gjøre for å hjelpe meg, ble jeg trygg på at jeg var i gode hender og at jeg fikk behandlingen jeg hadde behov for og ønsket. Fikk god oppfølging før, under og etter operasjonen.

Meget profesjonell

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Hos denne legen er man virkelig i gode hender. Ble trygg på legen fra første stund. Informerte godt før inngrep. Gjorde en super jobb med den skjeve nesen min og er strålende fornøyd med resultatet. Meget godt utført håndverk av legen. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

En helt fantastisk lege med evne til å forklare & berolige.
Flr/under/etter hele operasjonen var jeg meget godt ivaretatt.
Kan ambefales til de grader!

Dyktig

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Har gjennomgått en neseoperasjon på grunn av kronisk tett nese. Nesen var skjev og kanaler inni hadde kollapset slik at jeg ikke fikk puste. Skyldes et uhell i ungdomstiden min. Ble operert for samme lidelse på St. Olav i Trondheim (den gang RIT) rundt år 2000. Den gangen var operasjonen mislykket og jeg hadde store smerter og ubehag etter inngrepet.
Så jeg gruet meg veldig til å gjenta dette nå, men var nødt pga bl.a dårlig tannhelse og pusteproblemer.
Ble operert av Moxness på Aleris Solsiden for en uke siden. Utrolig fornøyd med hele greia. Jeg er håndverker selv, og dette er virkelig godt utført håndverk av nevnte lege. Operasjonen var vellykket og jeg fikk god oppfølging av klinikken i ettertid. Kan varmt anbefale denne legen videre.

Meget dyktig og hyggelig lege.

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Tredje gangen jeg er hos Moxness og alle tre gangene har føltes trygge og godt utførte. Aldri vært grinete eller overlegen. Har generelt bare godt å si om både Moxness og alle de andre jeg har møtt ved Aleris. Håper de fortsetter den fine jobben de gjør.