Mads Henrik Strand Moxness

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1998)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Mads Henrik Strand Moxness er øre-nese-hals-lege i Trondheim

Siste vurderinger av Mads Henrik Strand Moxness

Rutinert og trygg

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Beskriver godt før inngrep hva som skal skje. Flink til å snakke med pasienten (en ungdom) før under og etter dagkirurgisk inngrep. Oppleves som rutinert, trygg og tydelig. Åpner for spørsmål fra pasient og mor. Vi opplever oss godt ivaretatt.

Arrogant. Rude. Careless.

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Not a good impression at all. From the first minute of appointment gives a feeling that he is in rush, and I have to leave asap. Not a good listener. Prescribed strong medicine despite the fact that I have already used that medicine not long ago. Puts more effort on making you to accept the illness rather than treat it. Probably, he would be a good psychiatrist, or probably not.

Arrogant

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Opplevde ham som meget arrogant. Virket som om han er mer opptatt av å tjene penger til Aleris enn å hjelpe pasienten. Truet meg med at jeg vil miste førerkortet hvis jeg ikke tar imot den behandlingen han mener jeg skal ha.

Dyktig lege

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Informerte godt før behandling og var veldig tilstedeværende. Godt humør og en lege jeg umiddelbart fikk full tillit til. Anbefales!

Dårlig lege

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Er helt enig med den andre personen som har skrevet om sin negative opplevelse her. Bestilte time for rundt 1700 kroner og var så vidt inne i 10 minutter, når det sto 20 minutters konsultasjon. Han virket stresset og uinteressert i å høre hva jeg hadde å si. Skrev ut medisin som jeg skulle bruke i 8 uker. Sa ingenting om hva som skjer etter det. Ga heller ingen generelle råd om f.eks hvilken mat man skal unngå når man har refluks, nei kan jo ikke si noe om det da det viktigste er å proppe full folk med medisiner som er farlig på lengere sikt. Det er jo det letteste. Virket lite troverdig. Veldig skuffende konsultasjon.