Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga

Mette Haga

Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga
Plastikkirurg

Om

Dr. Mette Haga er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst-, mage og figurformende inngrep.

Med mer enn 20 års erfaring er Mette en av Norges mest erfarne kvinnelige plastikkirurger. Hun er også en av Norges fremste spesialister innen estetisk brystkirurgi og kirurgi omkring øynene. Mette er også kjent for kort operasjonstid og pene resultater.

Mette Haga er aktiv deltager på nasjonale og internasjonale kongresser, og er medforfatter av flere vitenskapelige artikler innen plastikkirurgi og infeksjonsmedisin.

Hun har tidligere bl.a jobbet som spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi fra Ullevål Universitetssykehus og Rikshospitalet i 2006 og har utført et bredt spekter av plastikkirurgiske operasjoner.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Fantastisk!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Hos Mette Haga vil du være i stødige trygge hender! Hun er superdyktig og veldig medmenneskelig. Anbefales!

Dyktig og trygg kirurg

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

For 6 måneder siden utførte Mette fettsuging av dobbelthake på meg. Jeg har aldri gjort større inngrep før, og var svært nervøs. Mette beroliget meg hele veien. Jeg er så fornøyd med resultatet! Anbefaler henne på det sterkeste.

Mette er en tryllekunstner!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Etter mange år med stor fortvilelse over min "gravide mage", tross mye trening og et sunt kosthold, tok jeg meg mot og kontaktet Mette Haga. Uvitende om hun kunne hjelpe meg, kunne hun raskt bekrefte etter grundig undersøkelse, at mine magemuskler hadde stort glippe som følge av graviditetene og at inngrep ville være nødvending om magemusklene skulle bli intakt igjen. Da falt alle brikkene på plass for meg! - og jeg angret meg selv for at jeg ikke hadde undersøkt mer rundt dette tidligere. Dessverre er det altfor lite snakk om Diastasis Recti. I samråd med mine nærmeste ble vi enige om operasjon og at det ville kunne gi meg en økt livsglede. At jeg nå kunne gå i kjole, bikini, trange gensere og ikke minst føle meg fin for mannen min igjen, føltes nesten revolusjonerende! Mette var med meg i hele tankeprosessen og det var viktig for meg at kirurgen var en kvinne - som kunne sette seg inn i mitt mind-set, og det gjorde Mette 100%. Resultatet er enestående og jeg føler meg så fin! Mette har levert fra A - Å og hun er en tryllekunstner til fingerspissene.

Den beste på bryst i Norge

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg har gjennomgått en brystreduksjon hos Mette og kunne ikke vært mere fornøyd. Følte meg sett og ivaretatt fra konsultasjonen til siste kontroll etter seks mnd. Formen på brystene er nydelig, akkurat passe størrelse til min kropp!

Dyktig, erfaren og pålitelig

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Dr. Haga kan anbefales på det varmeste. Høy grad av kompetanse, erfaring og med ett øye for hva som er beste behandling for den enkelte. Ikke bare har hun estetisk sans, men hun har en fantastisk evne til å sette seg inn i pasientens ønsker og behov. Hun tar seg god tid til å svare på alle spørsmål, og gir ærlige tilbakemeldinger. Dette gir henne pålitelighet og forutsigbarhet overfor hva pasienten kan forvente av resultat. Et annet viktig aspekt er at hun er oppdatert på ny teknologi og kunnskap. Utover dette har hun lang erfaring med fremragende ferdigheter.
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Resultatet ble helt fantastisk og slik jeg ønsket...om ikke bedre.
Kunstner!