Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga

Mette Haga

Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga
Plastikkirurg

Om

Dr. Mette Haga er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst-, mage og figurformende inngrep.

Med mer enn 20 års erfaring er Mette en av Norges mest erfarne kvinnelige plastikkirurger. Hun er også en av Norges fremste spesialister innen estetisk brystkirurgi og kirurgi omkring øynene. Mette er også kjent for kort operasjonstid og pene resultater.

Mette Haga er aktiv deltager på nasjonale og internasjonale kongresser, og er medforfatter av flere vitenskapelige artikler innen plastikkirurgi og infeksjonsmedisin.

Hun har tidligere bl.a jobbet som spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi fra Ullevål Universitetssykehus og Rikshospitalet i 2006 og har utført et bredt spekter av plastikkirurgiske operasjoner.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Trygg, estetisk og meget dyktig

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Skal du ta brystreduksjon anbefaler jeg Mette Haga på det varmeste! Hun er uten tvil en av Norges aller beste brystkirurger.
Etter mye og nøye research falt valget mitt på AK (som har et ISO-sertifisert sykehus) og Mette. På konsultasjonen følte jeg meg sett, hørt og ivaretatt. Hun forklarte metoden sin og svarte på alle spørsmålene mine, og på den måten viste hvor dyktig og kunnskapsrik hun er. Jeg fikk se imponerende før og etter bilder av en middelaldrende dame med lignede bryster. Jeg følte meg trygg og bestilte time for operasjon med en gang.
Seks måneder senere kunne jeg ikke være mer fornøyd. Brystene er mye lettere og jeg kan stå med rakk rygg igjen. Men det estetiske resultatet har vært over all forventning. Fasongen på brystene er helt nydelig, og arrene er ikke sjenerende i det hele tatt.
Resultatet har heller ikke vært forringet av en komplikasjon som oppsto senere på operasjonsdagen, og som ble håndtert umiddelbart etter jeg tok direkte kontakt med Mette. Hele teamet på AK har vært hyggelige, omsorgsfulle og profesjonelle.

Dyktig!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg dro fra et annet sted i landet for å gjøre brystforstørrelse hos Mette Haga ved Akademikliniken. Jeg møtte flere plastikkirurger før henne, men ingen føltes riktig for meg. Jeg er så glad jeg valgte Mette! Jeg hadde tubulære bryst, ett større en det andre og en brystkasse som er litt høyere på den ene siden. Mette er en kunstner - med dråpeformede implantater i forskjellige størrelser og høyde plassert perfekt er resultatet mer enn jeg kunne håpet på. Jeg er endelig komfortabel i min egen kropp. Tusen takk Mette! Anbefales på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Dr. Haga har virkelig imponert meg med sin kunnskap. Jeg kom til henne med bryst som virkelig var en utfordring,fra en tidligere operasjon som ikke var vellykket. Det var en nøtt å knekke, men hun har virkelig klart å reparere dem. Er sååå takknemlig, og anbefaler henne på det sterkeste! Vi snakker tryllekunstner🙏🏼

Anbefales! Ekspertise på høyt nivå.

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Etter 3 svangerskap trakk ikke magemusklene mine seg sammen igjen, noe som resulterte i at jeg gikk med konstant «gravidmage». Ingen trening hjalp, og jeg var så lei av å gjemme magen bak store klær.

Jeg undersøkte litt rundt og kom over Dr Mette Haga på Akademiklinikken og booket en konsultasjon og opr. Hun er bare helt fantastisk! Jeg følte meg trygg og ivaretatt både før, under og etter operasjonen. Et stort pluss med denne klinikken er at de tilbyr overnatting etter opr. Man trenger den tiden for å komme seg, og jeg ble godt passet på av sykepleierne der.

Resultatet er mye bedre enn jeg hadde drømt om! Sett bort fra et arr (som ligger skjult under trusekanten) er magen penere enn den var før barn, og jeg har endelig kontakt med magemusklene mine igjen. Hun er nøye og tenker på helhetsresultatet. Vil du ha den beste, velg Mette Haga ♥️

Kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Valgte Akademiklinikken basert på en anbefaling av Mette Haga. Lenger reisevei var absolutt verdt det. Veldig hyggelig, kunnskapsrik og dyktig dame som lytter til dine ønsker og vet hvordan man skal oppnå best resultat utifra din kropp og dine ønsker. Resultat over forventninger uten komplikasjoner. Jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien og kan trygt anbefale henne til andre.