Morten H Haug

Plastikkirurg og øre-nese-hals-lege

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Morten H Haug

Kjempefornøyd!

Klinikk: Aleris Nobel Klinikk Skrevet

Utførte nylig en neseoperasjon hos Morten Haug. Jeg er kjempefornøyd med resultatet, det har ikke gått en måned enda og det er fortsatt mye hevelse, men jeg er allerede glad for resultatet!

Eneste minus var bare at det var litt for lite informasjon før operasjonen! Men det gikk nå bra for det.

Morten Haug anbefaler jeg på det sterkeste:)

Dårlig resultat

Klinikk: Aleris Nobel Klinikk Skrevet

Jeg har gjennomført en mageplastikk hos Dr Haug som jeg ikke ble fornøyd med. Arret ble stygt og klumpete og magen bulkete. Det ble ikke slik Dr Haug lovet at det skulle bli. Har klaget til klinikken på et dårlig resultat, men blir møtt med arroganse og at det var jo jeg selv som ønsket inngrepet.
Anbefales ikke!

Misnøye med neseoperasjon

Klinikk: Aleris Nobel Klinikk Skrevet

Jeg ble veldig skuffet over resultatet av neseoperasjonen. Før operasjonen fortalte Dr.Haug at nesen skulle bli tilnærmet det som var på 3D-konsultasjonen, og jeg stolte på dette. Etter operasjonen kunne jeg se at nesevingene hadde blitt viere, og fikk en usymetrisk og bølgete neserygg. Alt som skulle gjøres var egentlig å fjerne humpen på neseryggen, samt få nesen til å se naturlig og symetrisk. Fordi han i tillegg hadde filt ut for mye på sidene av neseryggen, fikk jeg en en bred nesetipp.

Haug fortalte at han ikke kunne gjøre noe med min bølgete neserygg og min vide nesetipp, og at nesen min var usymetrisk før selve operasjonen. På "før" bildene hadde jeg en finere neseprofil enn nå. Jeg stolte på at nesen min skulle bli slik jeg ble lovet på konsultasjonen (det er derfor man operer) Nå Angrer jeg veldig på å ha valgt Morten Haug.

Jeg vil på det sterkeste ikke anbefale dr. Haug.

Feilvurdert

Klinikk: Aleris Nobel Klinikk Skrevet

Jeg kom dessverre bort i feil kirurg da jeg valgte å la meg operere hos Morten Haug.
Jeg var usikker før operasjonen, men Haug mente jeg var godt polstret og trengte fettsugingen. Angrer veldig på inngrepet!!

Proffesjonel og dyktig

Klinikk: Aleris Nobel Klinikk Skrevet

Anbefales. Følte at han forstod hva jeg ville. Fikk utført jobben på en ordentlig og proff måte. Veldig fornøyd.